MarcusSteffensen Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Felg tips? blir ikke brukt mye penger desverre HELST 3-delte som jeg kan pusse opp. planen for øyeblikket er LAVT og bredt på 18 men bilen er i daglig bruk så er egentlig heilt ubrukli. har kiket litt på japan racing jr 10 og 11 (18x9,5 og 18x10,5) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 JR11 er jo feite da MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 jr11 er kule ja! eller hva med kerscher? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 er dette settet til salgs? Veldig lyst på Hanlille sine Kerscher kcs, men usikker om det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 er dette settet til salgs? Veldig lyst på Hanlille sine Kerscher kcs, men usikker om det går Bilde tatt fra google vet at sondreLM her inne hadde ett sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Bilde tatt fra google vet at sondreLM her inne hadde ett sett er vell altfor dyrt tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Desember 22, 2015 Share Skrevet Desember 22, 2015 er vell altfor dyrt tenker jeg Hehe, eller lommeboken som ikke alltid er på samme lag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Desember 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2015 Hehe, eller lommeboken som ikke alltid er på samme lag ja, har en del annet jeg prioriterer først williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 diffuseren ble litt mørkere enn originalt jeg synes det ble veldig bra! Meget pent resultat! ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Januar 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2016 (endret) bilen blir mest sannsynlig tunet på mandag av ''Bilpower'' (va så billig) så ligger det mest sannsynlig ann til å bli JR11 18x10,5 legger med noen bilder av en trist bil i vintermodus HAAAAATER å ikke ha shadowline... Endret Januar 2, 2016 av MarcusDS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 Lekkert! får foliere listene då jr11 blir jævlig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Januar 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2016 Lekkert! får foliere listene då jr11 blir jævlig bra!! usikker på folie eller lakk har faktisk veldig troa på jr11 og lavere bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 Har noen Work vs mx 18" 3-delte jeg skal kvitte meg med. ET 19 foran og bak. 8.5 og 9.5 i bredde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Januar 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2016 Har noen Work vs mx 18" 3-delte jeg skal kvitte meg med. ET 19 foran og bak. 8.5 og 9.5 i bredde. blir vell 19 de om jeg bygger om med step lip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 2, 2016 Share Skrevet Januar 2, 2016 Ja, det blir de. Derfor jeg selger dem, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå