BMWforalle Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Her er en liten filmsnutt jeg laget i vår for å delta i NM i film for amatører. Det ble ingen premiering, men jeg synes filmen passer i dette forumet uansett. Filmen bygger på en hendelse sommeren 2012 da bilen var bare ett år gammel. Filmen varer i 8 minutt. Det er fem minutt "drama" og tre minutt saklig dokumentar. God fornøyelse. Daniel., mslello, Haug og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Bra film Måtte le Kjenner meg igjen.... BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Haha, fantastisk! BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Fantastisk film. Har selv hatt besøk av Caropractor1 hjemme hos meg for noen parkeringsbulker på e46-en jeg hadde, og arbeidet som utføres er absolutt til å ta av seg hatten for. BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Morsom og bra film, fikk meg en liten latter da man kjenner seg igjen Men det var en nyttig film også, greit å ha i bakhodet om man skulle være blandt de uheldige som har fått bulk. BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Herlig! BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonora Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Fantastisk kortfilm ! Tror de fleste her kjenner seg igjen gitt Bra jobba BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Det var noe annet en reklame for hårpleieprodukter det! BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Har brukt Caropraktor i mange år, og servicen hans er helt fantastisk. Han stiller opp, og er en superdyktig reperatør. BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Det føles som om denne filmen hadde blitt laget om meg BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lykkeli Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Haha, veldig bra laget og dessverre et vel kjent tema, hvor bulker oppstår sånn plutselig BMWforalle reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå