Peak Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 (endret) Når kommer dette til Norge? Sett snakk på div. forum at BMW endelig har kommet til enighet med Apple og at de er på vei, men dette er for det amerikanske markedet. Vi blir nok ikke prioritert så tidlig, men noen som vet noe mer enn jeg? For alt jeg vet, kan følgende være svada. ser denne ligger på Ebya f.eks. OEM eller kina kopi? Går foresten alle Snap in omhverandre på alle BMW? http://www.ebay.com/itm/BMW-Snap-In-Adapter-Connect-Apple-iPhone-6-Bluetooth-/351412680357?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item51d1d3f6a5 Endret Juni 6, 2015 av J.K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Følger med på denne, kunne tenkt meg sånn selv faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Ingen med kjennskap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are Barstad Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 (endret) De har de på lager hos Bilia i Tønsberg - sa i allefall selgeren. Håper han hadde rett i at de også har til iPhone 6. De selger de også hos GS bildeler, men ser at det er 0 på lager foreløpig. Endret Juni 10, 2015 av AreBar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are Barstad Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Jeg snakket nettopp med gsbildeler.no Det er vanligvis ikke lagervare, og tar ca 2-3 dager å få inn den til iPhone 6 - dersom distributøren i Sverige har på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Strålende! Men denne passer alle modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Kanskje dumt spørsmål, men hva er poenget med snap-in adapter dersom man har blåtann, gir det noen fordeler med tanke på integrasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Fordelene jeg ser, er at jeg har et bra sted og legge telefonen, hvor den også lader samtidig. Det gir også bedre lyd ved musikk avspilling, Bluetooth er ingen god overføringsmekanisme. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 @AreBar Kan du linke til produktet? Jeg tok kontakt med GS selv og ble fortalt over chat at denne typen ikke passet min 1 serie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are Barstad Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Jeg forstår det slik at du også bruker takantennen til iPhonen når den er i snap in. I tillegg kan du streame video - bl.a youtube videoer til nav skjermen. Har ikke flere linker men gå til GSbildeler.no så finner du den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Hva denne snap-in adapteren kan gjøre avhenger av hva slags utstyr bilen har. Har ikke bilen "riktig" utstyr, vil den kun benyttes til lading av telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Ja, klar over det Saltkjelen" fant nå ut at iPhone 6 snap in adapteret ikke passet min bil, i følge GS bildeler og en selger på Ebay. Noen som vet hva det vil si? Er det fysisk det ikke passer eller er det elektronikkstyringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Vet du hva den eventuelt vil kunne gjøre for min bil, Lasse? For utstyrsliste, er siste syv sifrene i chassis: C303995. Noen som har delenummer på denne også? Vurderer å plukke med meg en fra Tyskland neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Såvidt jeg vet (har lest) finnes det en universal snap in-adapter med lightning-kontakt som kan brukes til alle iPhoner (med lightning naturligvis). Edit: Det er nok denne. Ikke helt det samme med ledning, men det vil jo være en smakssak. Man kan forøvrig få ca. de samme funksjonene uten snap in-adapter også om man kobler litt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 @awt ikke dum, denne skal jo til min fordel inn i armelenen, så den vil neppe syntes. Er det en original BMW del? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå