Gå til innhold

BMW Snap in for iPhone 6

Peak
 Share

Anbefalte innlegg

Når kommer dette til Norge?

Sett snakk på div. forum at BMW endelig har kommet til enighet med Apple og at de er på vei, men dette er for det amerikanske markedet.

Vi blir nok ikke prioritert så tidlig, men noen som vet noe mer enn jeg? For alt jeg vet, kan følgende være svada.

ser denne ligger på Ebya f.eks. OEM eller kina kopi?

Går foresten alle Snap in omhverandre på alle BMW? 

http://www.ebay.com/itm/BMW-Snap-In-Adapter-Connect-Apple-iPhone-6-Bluetooth-/351412680357?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item51d1d3f6a5

post-58142-0-06588800-1433577699_thumb.j

Endret av J.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har de på lager hos Bilia i Tønsberg - sa i allefall selgeren. Håper han hadde rett i at de også har til iPhone 6. De selger de også hos GS bildeler, men ser at det er 0 på lager foreløpig.

Endret av AreBar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det slik at du også bruker takantennen til iPhonen når den er i snap in. I tillegg kan du streame video - bl.a youtube videoer til nav skjermen.

Har ikke flere linker men gå til GSbildeler.no så finner du den der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klar over det Saltkjelen" fant nå ut at iPhone 6 snap in adapteret ikke passet min bil, i følge GS bildeler og en selger på Ebay.

Noen som vet hva det vil si? Er det fysisk det ikke passer eller er det elektronikkstyringen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva den eventuelt vil kunne gjøre for min bil, Lasse? :) For utstyrsliste, er siste syv sifrene i chassis: C303995.

Noen som har delenummer på denne også? Vurderer å plukke med meg en fra Tyskland neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg vet (har lest) finnes det en universal snap in-adapter med lightning-kontakt som kan brukes til alle iPhoner (med lightning naturligvis).

Edit: Det er nok denne. Ikke helt det samme med ledning, men det vil jo være en smakssak.

Man kan forøvrig få ca. de samme funksjonene uten snap in-adapter også om man kobler litt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...