Gå til innhold

Jæger Åsane

Sammyen
 Share

Anbefalte innlegg

God morgen godtfolk!
Nett ferdig med bytting av airbag hos Jæger i Åsane. 

Har hørt ein del dårlige erfaringer, men eg synest ivertfall denne turen var meget bra.
God kundeservice og det var umulig å sjå dei hadde vert inne i bilen. Til og med limt klips på ei 
interiørlist!

Kunne folk med dårlige/gode erfaringer poste her så eg kan forstå koffor folk kjører til Kokstad
istadenfor? :P

post-82108-0-68798900-1433749078_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Kokstad som er dritt ja, samme med Sandven service. Det ligger flere tråder innlegg om dette fra før av her inne så et lite søking hjelper deg med hvorfor.

...Har selv skrevet langt innlegg om hvorfor og hva jeg opplevde.

Endret av Reef89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en om hvorfor jeg har boikottet Sandven service (verkstedet)

http://bimmers.no/topic/780964-sandven-as-i-bergen-erfaringer/?hl=%2Bsandven+%2Bservice#entry2865142

Mulig jæger innlegget er slettet da dette er endel år gammelt. Men var forsåvidt samme sak bare det gjalt en PDC sensor. + har hørt endel negativer fra folk i BMW miljøet. Åsane har jeg ingen erfaring med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er positivt overrasket over både Sandven service og Jæger på Kokstad. Begge steder har jeg fått veldig god service, og kjenner meg ikke igjen i det jeg leser på nett. Men man vil selvsagt aldri finne et sted som kun har fornøyde (eller misfornøyde) kunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...