Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres bra ut det! Hadde egentlig tenkt meg coilovers selv, men blir så dyrt. Fort 5-8 lapper for et bra sett, så kommer topplagre osv. i tillegg. Og skal man godkjenne er det firehjulskontroll til 2k og godkjenningstime til 500 spenn.. Gøy å bo i verdens rikeste land, ja :P

Joda, men til E34 er det ikke mye coilovers med TÜV, og det er mange dårlige coilovers. Og de gode med TÜV er ganske dyre. :P Så får heller nøye meg med senkesett med TÜV til et par lapper. :P

Skrevet (endret)

Høres bra ut det! Hadde egentlig tenkt meg coilovers selv, men blir så dyrt. Fort 5-8 lapper for et bra sett, så kommer topplagre osv. i tillegg. Og skal man godkjenne er det firehjulskontroll til 2k og godkjenningstime til 500 spenn.. Gøy å bo i verdens rikeste land, ja :P

'91 BMW E36 316i

'97 BMW E39 525TDS

'91 Mazda MX5 NA6

'97 BMW E39 520iA

Ja, uff!

:kose:

Endret av ZRZ
Skrevet

'91 BMW E36 316i

'97 BMW E39 525TDS

'91 Mazda MX5 NA6

'97 BMW E39 520iA

Ja, uff!

:kose:

3 av de 4 kan man få relativt billig da.. :)

Så uendelig bedre ut med senk ja :) men var ikke klar over at en kunne få E36 biler med tromler bak..

Forresten, har du vurdert us-blink?

316i og 318i (ikke 318is) er vel de som kom med trommel bak.

Skrevet

Ser bra ut det!

Pass bare på neste gang at kaliperen og navet ikke henger/drar i bremseslanga når du demonterer. Får litt vondt av å se slikt, er fort gjort å feste det med en stropp elns til bærearm/stabstag :)

Skrevet (endret)

Takktakk!

Tenkte ikke over det før jeg tok bildet, fikk kjapt hengt den opp for å fjerne stress fra slangen ;)

Endret av Gabz
Skrevet

Så uendelig bedre ut med senk ja :) men var ikke klar over at en kunne få E36 biler med tromler bak..

Forresten, har du vurdert us-blink?

Takk for det! Som nevnt over, 316 og 318 hadde dette, dessverre :P

Usikker på om jeg vil ha US blink, egentlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...