Gabz Skrevet September 26, 2015 Forfatter Share Skrevet September 26, 2015 Mhm.. Største problemet er at jeg ikke aner hva problemet er :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 Håper du kjenner noen bil kyndige som vil hjelpe deg, hendt meg også dette og det suger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 Har ikke vært så heldig du, Gabriel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 27, 2015 Forfatter Share Skrevet September 27, 2015 Hellet er ikke helt med meg med disse bilene, nei Får håpe det ja, Solberg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 27, 2015 Forfatter Share Skrevet September 27, 2015 Fant en veldig hyggelig kar i nærområdet som kunne hjelpe meg med henting, så fikk lempet bilen på en henger og kjørt den hjem Nå gjenstår det bare å finne ut av hva faen som er galt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 godt mulig det er bensinpumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 konklusjon, e36 liker ikke mystisk skog! wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 27, 2015 Forfatter Share Skrevet September 27, 2015 Hehe, kanskje det? Skal prøve bensinpumpen, Daniel, takk for tips Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Skal hente meg en bensinpumpe i morgen, og skal da få byttet og se om det gjør susen. Har fått kjøpsinteresse fra mange parter nå, så vil få den i stand slik at det etterhvert kan stå en E39 på gårdsplassen her danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 29, 2015 Forfatter Share Skrevet September 29, 2015 Etter tips fra Daniel om bensinpumpe, så fant jeg en som solgte en brukt del via Facebook. Dro og hentet denne i dag, og byttet med en gang jeg kom hjem. Satt i nøklene, vred om, og den startet på første forsøk! Ha det bra, gamle drittpumpe. (og takk, Bimmers, for å nok igjen snu bilder..) Eneste jeg merket var at når jeg ruste motoren litt og slapp gassen, så falt turtallet ganske lavt før det gikk opp igjen. Normalt når den er kald/stått lenge? Virka ikke noe farlig, men.. (Vibrasjonen i videoen er bare et løst dørpanel) https://youtu.be/36gPfnj2QbM wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Fint at noen fikk start på E36en sin når de byttet bensinpumpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 29, 2015 Forfatter Share Skrevet September 29, 2015 Hehe, du var ikke like heldig? Han jeg kjøpte av hadde også byttet uten resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Ja, jeg skulle ikke gått ut i fra at det var den, men heller nappet av slangen og sett om det kom bensin Men men, den så like "fin" ut som din, så skader vel ikke å bytte. Hehe. Den og filteret Min er det noe elektronisk som hindrer dysene i å åpne, så det er nok en sensor eller noe annet elektrisk. Satser på den starter med ny veivakselsensor, men denne gangen skal jeg få lånt en, før jeg kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 29, 2015 Forfatter Share Skrevet September 29, 2015 Ahh, ja. Er veldig ofte sensorer på de her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Bra det årna seg greit Gabriel. Ta tar vi en dag med en liten shoot og testing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå