[P-Man] Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Gleder meg til å se hva du ender opp med uansett jeg Så det blir kanskje touring på deg likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 (endret) Mye mulig! Begge de jeg skal se på er touring. Skulle egentlig ikke ha det, men disse virker å være i god stand så det overgår. Er jo litt praktisk også Endret Oktober 3, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Tøft! Håper du blir fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Eneste å klage på blir vel forbruket. Irriterer litt at man kan ha 523 eller 528 med nesten samme forbruk, men da må jeg også opp i pris.. Så det får gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Ja jeg angrer som en hund på at jeg ikke tok meg bedre tid og fant en større motor, helst en 540.. Angrer så mye at jeg faktisk bygger om nå hehe Men hvis pengene ikke strekker til så har du jo ikke så mye valg egentlig. Syns det var frustrerende å lese i ettertid at alle motorene ligger på ca det samme i forbruk(ved rolig kjøring vel og merke). Fins det noen 528 i din prisklasse i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Var en som lå ute ganske billig, men den var solgt innen selger svarte på telefon.. Men er jo fullt mulig å bygge om da Treeeenger jo ikke godkjenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Nei kke fra 6'er til annen 6'er hvertfall....Hvordan skal dem kunne se det liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Sjekket det litt opp nå, virker veldig enkelt og greit med både godkjenning og ombygging. Motor, gir og bakbremser, bare. Så da blir nok det satt opp på planen eventuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 523 skal ihvertfall være mulig å få tak i til en grei pris, en kompis av meg kjøpte en for 12000, akkurat EU/godkjent og i bra stand. Den har riktignok stoffinteriør da, men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 (endret) De jeg skal se på nå er solide og fine, og med en del utstyr, så da satser jeg heller på ombygging Godkjent lenge også. Endret Oktober 3, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 kompis av meg kjøpte seg en 523 som var nylakka for ikke lenge siden, en del sig i klarlakken men i helhetten en utrulig pen bil! og i bra stand! han betalte hele 11k for bilen! så med litt tolmodighet så finner du den rette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2015 Kan røpe at jeg nettopp har hentet meg en ny bil Kommer tråd i morgen. Sier bare én ting; jeg er veldig fornøyd! wrnr1 og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 Du skrev jo også at E36'en var et røverkjøp, så vet aldrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 ja nå er vi spent her! får vi en smakebit nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 3, 2015 Share Skrevet Oktober 3, 2015 forresten! regner med du har insta? isåfall brukernavn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå