hermanoo90 Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Det ble finere med de nye lyktene! Alltid gøy med pakker i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 lyktene gjorde en stor forskjell ble mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Da er M6-felgene lagt ut til salg. Gi bud ved interesse og del gjerne videre http://bimmers.no/topic/799403-18-m6-felger-med-nye-dekk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Nice ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Nå måå du få den lavere Gabriel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2015 Tro du meg, det er førsteprioritet! Er en som skal selge meg et sett med coilovers i slutten av måneden, så skal jeg få dem montert ASAP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 18, 2015 Share Skrevet Juni 18, 2015 Nais prais may frrrend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Stille her om dagen. Men, det var diverse teip- og limrester rundt om kring takluke, A-stolpe og førerdør på bilen, så handlet meg en boks med sitrusrens her om dagen og fikk fjernet alt sammen i stad Godt å få det gjort. Var litt klarlakkslipp noen steder, så er noen flekker ble igjen, men ser mye bedre ut. Før/etter-bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 Takluken så ikke så tett ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Pakningen stikker opp på ene hjørnet, og faller nedi på de to andre, så er nok moden for utskiftning Men er hvertfall tett, har blitt høyttrykksspylt uten noe tegn til vann innvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Juni 20, 2015 Share Skrevet Juni 20, 2015 (endret) Kan jeg bare spørre om hvorfor den var teipet i det hele tatt? Husker noen ungdomskole-unger teipet gammelbilen min med gaffateip for "moro skyld".. Tok en evighet og få av, og klarlakken glapp de fleste steder. Bilen sto på overvåket område, så når jeg fant ut hvem som gjorde det tok jeg en lang kjetting som jeg dro gjennom alle syklene deres, før jeg sveiset igjen kjettingen og heiset opp syklene til toppen av skolens flaggstang.. Kall meg gjerne hevngjerrig, men rett skal være rett Edit: Om noen lurer fikk jeg syklene oppi flaggstanga med slepetau og motorkraft Endret Juni 20, 2015 av wrnr1 Nabon, Bimmer fan og williamwiers reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2015 Haha, såpass, ja! Nei, jeg vet faktisk ikke. Kan forsåvidt ha vært noe lekkasje i takluka eller lignende. Men var som sagt også teiprester på A-stolpe og dørlisten, så jeg vet ikke wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2015 (endret) Hentet meg viftemotstand nå i stad, så den skal byttes så fort som mulig. Hentet også nytt deksel med knapp til takluka, da min forrige har knekt. Ble fort montert etter kjøp, deilig å ha den på plass igjen En liten vask trenger den da, men det skal den også få! Endret Juni 22, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Ble veldig pent med de nye baklyktene du fikk på Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå