stig. Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Hva skjer i Sverige? Se på Facebook event'en for status på folk som kommer Sent from my iPhone using Tapatalk er jo sånn mega motor meet, typ europas største, helt sinnsykt stort, rart om, ikke det er en del fra oslo traktene som skal dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 Ikke hørt noe om noe møte i Sverige jeg, og virker som om det er flere her som heller ikke har hørt noe om det, så de har litt igjen på markedsføringen av arrangementet i hvert fall ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 19, 2015 Share Skrevet Juni 19, 2015 (endret) heter power meet, å er verdens største faktisk leste jeg nå, primært amerikansk, men mange som drar dit uansett, hele byen lever jo av dette treffet en gang i året Endret Juni 19, 2015 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2015 Løfter denne opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juni 26, 2015 Share Skrevet Juni 26, 2015 Prøver å komme. Bra tiltak. HPVL og Turbo-HF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Skal prøve å komme. Mange som kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 Kan virke som det er en del som dukker opp [emoji41] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Jeg kommer ^^ Makky123 og Turbo-HF reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2015 (endret) Takk for en hyggelig kveld Noen bilder fra mobilen. Endret Juli 2, 2015 av Makky123 HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M3 Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Takk til alle som møtte opp i kveld for ett hyggelig lite treff. Hadde vært gøy om vi fikk til dette igjen og med enda flere. Hyggelige folk og mye bra biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 ÆGH?!?! var det ikke i helga ? hvem har treff på en torsdag da folkens,hehe ja da slapp jeg det vertfall HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Huff, så ikke denne tråden før nå. Hadde glatt blitt med! Får skrive her i tilfelle tråden oppdateres med info om nytt treff HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Hvordan legger jeg ut video her? Lagde video av to herlige biler, ///M3 sin og olenikolai sin HPVL og olenikolai reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 Det enkleste vil nok være å laste opp på YouTube, Photobucket e.l. og så legge linken her. Jeg tror ikke det er mulig å laste opp film direkte til forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Juli 3, 2015 Share Skrevet Juli 3, 2015 (endret) Hyggelige folk og fine biler. Takk for igår Endret Juli 3, 2015 av TommyFF Turbo-HF og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå