tpmek Skrevet Januar 3, 2018 Skrevet Januar 3, 2018 16 timer siden, Joachim S Hamar skrev: Nå som jula er over, fikk jeg gjort ferdig snurra å løfta den oppi. Rakk heldigvis akkurat å bli ferdig før jeg gikk tom for gass 😊 Kjent posisjon det der. Er helt topp med sånn snurre. Letter jobben enormt. Ser veldig bra ut 👍
RF91 Skrevet Januar 3, 2018 Skrevet Januar 3, 2018 Blir da å pussa heile bilen platerein under no når du ha ordna deg skikkeleg snurre?
Joachim S Hamar Skrevet Januar 3, 2018 Forfatter Skrevet Januar 3, 2018 3 timer siden, tpmek skrev: Kjent posisjon det der. Er helt topp med sånn snurre. Letter jobben enormt. Ser veldig bra ut 👍 Ja blir helt noe annet å drive på. Med ryggen jeg har må jeg nesten ha det å 😅 takk for det 😊 44 minutter siden, RF91 skrev: Blir da å pussa heile bilen platerein under no når du ha ordna deg skikkeleg snurre? Ja skal slipes helt platerein, har jo allerede tatt det værste. Så skal det på syregrunning, epoxy, fuges, så raptor bedliner blandet med alpinhvit 3 lakk 😊
Joachim S Hamar Skrevet Januar 3, 2018 Forfatter Skrevet Januar 3, 2018 Et par bilder av dagens aktiviteter. Endelig er motivasjonen tilbake 😊 StigJ, tpmek, volvobrage og 3 andre reagerte på dette 6
Joachim S Hamar Skrevet Januar 9, 2018 Forfatter Skrevet Januar 9, 2018 Siden jeg er tom for gass, så begynte jeg på gotti hjula igår. Har splittet de, å hatt på malingsfjerner, å lagt de i plastikkposer, hvor de skal få godgjøre seg litt. Har også polert boltene til 2 av felgene som var titan bolter. De 2 andre var det stålbolter på så må få tak i titan til de å 😊 williamwiers, BjornarHS og volvobrage reagerte på dette 3
e30 tic Skrevet Januar 9, 2018 Skrevet Januar 9, 2018 Mye godt arbeid her. Hva er plan med e30en motor messog?
Joachim S Hamar Skrevet Januar 9, 2018 Forfatter Skrevet Januar 9, 2018 34 minutter siden, e30 tic skrev: Mye godt arbeid her. Hva er plan med e30en motor messog? Takk for det. Står mellom s50b30 eller s54. Tror helst det blir s50 med trakter å datasprut, da jeg syntes s50 er mye penere i e30 motorrommet 😊 20 minutter siden, HalvorK skrev: Detta blir strøøkent! Takk for det 😊 Freakshow og Maggi93 reagerte på dette 2
RF91 Skrevet Januar 9, 2018 Skrevet Januar 9, 2018 Eg stemme for S50, og gjerne då B32 Som du sjøl seie so e S50 mykje finare i motorrommet på ein E30 enn den digre S54'en. Samtidig ska da seiast at S54 e ein grom motor og om da e gjort skikkeleg so passa den veldig fint i ein E30 den óg
Joachim S Hamar Skrevet Januar 9, 2018 Forfatter Skrevet Januar 9, 2018 43 minutter siden, RF91 skrev: Eg stemme for S50, og gjerne då B32 Som du sjøl seie so e S50 mykje finare i motorrommet på ein E30 enn den digre S54'en. Samtidig ska da seiast at S54 e ein grom motor og om da e gjort skikkeleg so passa den veldig fint i ein E30 den óg Ja er helt enig i det 😊
Joachim S Hamar Skrevet Januar 11, 2018 Forfatter Skrevet Januar 11, 2018 Fikk gass idag, men gikk brått tom for tråd 😂 fått gjort litt på hjula å. Fysj for et arbeid å fjerne klarlakken 🤔 williamwiers og danskiii reagerte på dette 2
Joachim S Hamar Skrevet Januar 12, 2018 Forfatter Skrevet Januar 12, 2018 1 time siden, Maggi93 skrev: Hvorfor ikke bare slipe bort klarlakken? Har tenkt på det. Men blir vel vanskelig å komme til mellom eikene 🤔
RF91 Skrevet Januar 12, 2018 Skrevet Januar 12, 2018 Målingsfjernar, tålmodigheit og ein høgtrykksspylar får mykje gjort
Joachim S Hamar Skrevet Januar 13, 2018 Forfatter Skrevet Januar 13, 2018 17 timer siden, RF91 skrev: Målingsfjernar, tålmodigheit og ein høgtrykksspylar får mykje gjort Får ikke brukt høytrykksspyler nå om vintern, da kommer jeg nok ikke opp bakken hjemme etterpå 😂 prøvde å la de ligge i en dag med malingsfjerner uten plastikk pose, å det fungerte mye bedre. Så har fått fjernet lakken på toppen hvertfall. Men fant et par små hakk, jeg tror blir vanskelige å få bort. Så lurer på om jeg bare glassblåser de å sender på lakk 🤔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå