Gå til innhold

Nyheim's '05 E46 325ci Clubsport *Estoril*


 Share

Anbefalte innlegg

On 16.7.2015 at 17.35, danskiii skrev:

hoi, ikke hatt så mye lyst på E46, men denne var da vakker! kan ikke si og ha sett mange clubsport akuratt før..

Takk for det danskiii :)

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 16.7.2015 at 22.25, Freakshow skrev:

du gikk virkelig all inn du! :D herregud for en god jobb og flotte bilder! er virkelig en perle av en bil du har handla deg! :D

On 16.7.2015 at 22.29, Holtsdalen skrev:

får nesten lyst til å si at du gjorde en dårlig jobb pga jeg er misunnelig :clap:

 

flott arbeid og røddig bil!!!

Hjertelig takk! :)

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin og meget sjelden bil du har :smile:

Meget bra jobb på bilen, ikke alle som er like nøye over hele bilen. Når motorrommet ser nytt ut er det toppen av kransekaka so to speak :)

Takk takk gorg! :) Må ha vinterbil til høsten så rop ut om noen vet om en billig BMW som er eu-godkjent og manuell. PM om du vet om noe  :)

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger litt hjelp fra folket! :)
Skal snart ordne meg nye felger siden mine er litt kantkjørte. Valget står mellom 19" CSL og 19" GS-Spyder.

Det er GS-Spyder som står på min nå, og jeg liker de ganske godt egentlig. Fine former på de.

Men hva syns dere?

GS-Spyder øverst, CSL nederst:

Edit: Valget falt på 19" CSL! :twisted:

11231810_10153019583353100_6567477042156143612_n.jpg

e46m3003-1.jpg

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker CSL felgene best, de er litt mer klassisk e46. Er det orginale eller replica du skal ha?

Er det forskjellig innpress på disse to?

Nå kler jo GS felgene bilen din veldig bra :) men skulle jeg hatt nye felger på min gamle e46 som nå er solgt ville jeg kjøpt VMR felger. De har noen som ligner på csl og flere andre fine. De kan også være veldig konkav. http://www.senking.no/index.php?dispatch=categories.view&category_id=552&features_hash=43-415

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 24.7.2015 at 8.29, Gorg skrev:

Liker CSL felgene best, de er litt mer klassisk e46. Er det orginale eller replica du skal ha?

Er det forskjellig innpress på disse to?

Nå kler jo GS felgene bilen din veldig bra :) men skulle jeg hatt nye felger på min gamle e46 som nå er solgt ville jeg kjøpt VMR felger. De har noen som ligner på csl og flere andre fine. De kan også være veldig konkav. http://www.senking.no/index.php?dispatch=categories.view&category_id=552&features_hash=43-415

Blir kopier ;)

On 24.7.2015 at 15.30, MarcusDS skrev:

CSL uten tvil ja

On 24.7.2015 at 8.54, StigJ skrev:

CSL uten tvil.

Ja, vipper over på CSL tror jeg

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...