Gå til innhold

Nyheim's '05 E46 325ci Clubsport *Estoril*


 Share

Anbefalte innlegg

On 31.10.2015 at 12.49, bimmerR skrev:

Mye fine oppdateringer her.

 

Synd det bare var E46 M3 som kom med LSD.  Clubsport utgavene og de amerikanske ZHP modellene burde absolutt fått skikkelig 2-hjulstrekk etter min mening. Men utover det har jeg ikke mye å sette fingen på. :) Skikkelig fine biler.

 

Krysser fingerene for at du blir fornøyd med lyden. :)

Takk :) Ja blir jeg ikke fornøyd med eisenmann-lyden, da er det noe mystisk på gang, haha.
Enig angående LSD ja.

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Godt nyttår til alle sammen på Bimmers.no!
Jeg tror 2016 blir et godt BMW-år med mye oppgraderinger og vedlikehold.

Personlig sitter jeg å mimrer tilbake til sommeren når jeg polerte og pusset på clubsporten :) Ikke SÅ lenge til våren nå!DSC06864_zpsfsgq3ilo.jpg

DSC06874_zps8mqpk0a6.jpg

 

 

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 31.12.2015 at 21.03, Lasseh skrev:

Nydelig clubsport!

Og må jeg få lagt til, E46 er så mye mer spesiell enn sin mer ordinære etterfølger E9*.

Ta godt vare på denne nydelige bilen.

Takk for det :)

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Fin bil og gleder meg til du får på bakpotta og tar turen hitover :) Er ingen tvil at E46 coupe er en av de fineste bmwene å se på etter min mening. Men de eldre er forsatt råest å se på \:D/:wub:

 Håper vi får en tur i lag i sommer, synd at jeg har en god del som må gjøres på e30 min før en kan kjøre den. Kanskje man berger seg ett prøveskilt ila sommeren så man kan ta en tur i lag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pesslaad skrev:

Fin bil og gleder meg til du får på bakpotta og tar turen hitover :) Er ingen tvil at E46 coupe er en av de fineste bmwene å se på etter min mening. Men de eldre er forsatt råest å se på \:D/:wub:

 Håper vi får en tur i lag i sommer, synd at jeg har en god del som må gjøres på e30 min før en kan kjøre den. Kanskje man berger seg ett prøveskilt ila sommeren så man kan ta en tur i lag :)

Takk for det! :) Ja, helt enig i at de nyere BMW'ene er de fineste å se på, også er den eldre garde den råe delen av BMW! Skal ha meg en E30 en gang, det er ikke tvil :)
Ja vi får nok noen turer til sommeren i lag, og hadde håpa på du får E30'n på veien til da, men har jo røde skilt som du sier8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å få solgt de forbanna 19" GS felgene mine! Liker de ikke.

Har bestemt meg for farge på 19" CSL felgene. Blir standard Silver. Det er en farge som aldri slår feil og man blir aldri lei den heller. Så kan man heller plastidippe de om man vil prøve andre farger som f.eks Gunmetal grey, Satin Bronze, Black, etc. :)

Her av en Estorilblau M3
14474023498_e28d345d5d_b_zpso3t4vp2a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, StigJ skrev:

Er nok ikke en estorilblau M3 det der. Men en Laguna Seca Blau. Rådigg farge.

Flaut... mente faktisk Laguna Seca, men var så opphengt i Estoril så det kom ut på tastaturet :)
Har jo fulgt tråden hans lenge på m3cutters

Endret av Nyheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...