Nyheim Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 (endret) On 9.4.2016 at 1.58, Thundercoil skrev: Ro, ro, ro din båt! Neida Fått på bakpotten, slowpoke? Og bestilte/bestiller du hjul fra LKPerformance? Hehe Haha! "Ta din åre fatt" Bilen står enda til lagring, nå har de begynt å vaske veiene her for strøsand så er ganske klart for å ta den ut Er litt treg ja! Tar den ut om en uke eller to så da kommer det litt forskjellige deler på den. Blir update! Har blant annet kjøpt ny diffuser i sort. Felgene bestilles nå i sommer, har ikke fått bestilt de enda Endret April 11, 2016 av Nyheim Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Høres bra ut! Blir mye å se frem til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 blir bra dette! likte du ikke gs felgene altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 11 timer siden, Thundercoil skrev: Høres bra ut! Blir mye å se frem til Ja, blir det! 4 minutter siden, Freakshow skrev: blir bra dette! likte du ikke gs felgene altså? De falt litt i smak når jeg kjøpte bilen, ikke mye men litt. Nå har jeg ikke lyst å sette de på bilen igjen, eikene stikker alt for mye ut og har litt for rare vinkler. I tillegg så er et par av de kantkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 hehe skjønner deg jeg! ikke er de like pene som CSL felgene zito WP111 er også penere en gs felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 1 minutt siden, Freakshow skrev: hehe skjønner deg jeg! ikke er de like pene som CSL felgene zito WP111 er også penere en gs felgene Helt enig. Sto mellom Zito WP111 og CSL når jeg skulle velge ut nye felger. Zito'ene er pene, og konkave, men CSL falt mer i smak hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 da vil jeg si du har meget god smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 5 minutter siden, Freakshow skrev: da vil jeg si du har meget god smak Hvis du er enig, så har du like god smak selv hehe! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 (endret) Har latt bilen se dagslys for første gang på et halvt år Det kommer en update med diverse jeg skal bytte. Har ikke rulla den ut enda, får skilt om ei ukes tid. En liten video av første oppstart... Starta tvert som dere ser på videoen Endret April 19, 2016 av Nyheim BjornarHS, thomaleo, williamwiers og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Går som ei klokke Har batteriet stått til vedlikeholdslading i vinter? Eller har du ikke gjort noe som helst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Ser bra ut Blank og fin. Fikk vel fettmerker på vinduet du nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 (endret) 3 timer siden, Gorg skrev: Går som ei klokke Har batteriet stått til vedlikeholdslading i vinter? Eller har du ikke gjort noe som helst? Brukte faktisk batteriet i en annen bil i vinter, så tok det bare ut fra den bilen og ga det en skikkelig rengjøring før jeg satt det i E46'n 3 timer siden, Thundercoil skrev: Ser bra ut Blank og fin. Fikk vel fettmerker på vinduet du nå Takk Ja, tok selvsagt på vinduet når jeg åpna døra! Endret April 20, 2016 av Nyheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 (endret) Har tatt bilen ut av lagring, og venter nå på skilt som hentes ut på fredag Men har gjort et par forberedelser. Første gang den ser dagslys på 6 mnd Ga felgene en skikkelig omgang med vask. Gleder meg til å få solgt disse og satt på 19" CSL felger Men de duger inntil videre. Clubsport splitterne var ganske full av steinsprut pga forrige eier ikke lakkerte, han bare monterte de med sort grunning. Jeg lakkerte de med 5 strøk plastidip Ferdig resultat Bytta også tåkelyktene siden de jeg har var sprukket. Ble sota tåkelykter med HID Xenon - 35w - 6000K. Før jeg bytta: Ny vs gammel Festa ballastene med borrelås-teip. Ferdig resultat Kjøpte meg helt ny diffuser til bakfangeren for noen uker siden i sort farge. Lakka den 4 strøk med klarlakk og polerte den. Også var det å få på Eisenmann Sport potta 2x83mm endestusser noe som gjør susen på utssendet! Denne potta er håndlaget i Tyskland og koster rundt 8.000 kr. La 2 strøk med klarlakk på den og. Meget pen og grom lyd fra den. Kjøpte ny girkule fra GS-bildeler da den gamle var slitt for å si det sånn. Anbefaler den kula, var ganske tung, noe som er bra. Og sist men ikke minst: US-blinkers! Har kjøpt BMW Scanner så skal kode US blinkers, men for nå så nappa jeg bare ut parklys kontaktene. Ble veldig fornøyd så jeg blir å kjøre med det sånn Noen bilder: Det var det Bare å vente på skilt som kommer på fredag! Jippi! Endret April 24, 2016 av Nyheim Gorg, fupsaker, Even Pladsen og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 den er helt fantastisk den bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 9 minutter siden, Freakshow skrev: den er helt fantastisk den bilen din! Tusen takk, Freakshow! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå