bmwgreg90 Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Pdd så kan eg bare skifte sang fram og tilbake via iDrive og må slå på Spotify manuelt via tlf og har lyst å få til full Spotify på import bilen min, slik at eg slipper å bla gjennom lister via telefonen (bale mens man kjører) Bavaria meinte at eg muligens trenger Y-kabel og iPhone. Kan noen bekrefte dette eller trenger eg slik connect og BMWapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Du må ha BMW Apps, da er det bare å koble til iPhone med USB kabel, starte spotify så kommer den opp under cd/multimedia meny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2015 Du må ha BMW Apps, da er det bare å koble til iPhone med USB kabel, starte spotify så kommer den opp under cd/multimedia meny. Og da måtte eg styre med å regge meg på tysk bmw-connect, sende emailer, vognkort osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Hos meg trenger jeg bare koble til kabel velge media iphone også popper spotify opp på idrive. Og logo på spotify på tlf blir bmw logo og spotify. funker som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Nei, det er en funksjon som du enten fikk med fra fabrikk, eller må kode inn i etterkant. Du ser det under ConnectedDrive menyen om det står BMW apps der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Jeg fikk en epost at det var nye apper tilgjengelig på idrive også la jeg den til. Så bare funka det. Har ikke alle Idrive apps altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Nei, det var ekstrautstyr tidligere. Er priset til 2770,- på 2012-prislisten. I tillegg må man ha 6NF ("Utvidet musikkgrensesnitt for smartphones"). Nå får man det med om man bestiller ConnectedDrive, tror det var en endring her når NBT kom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2015 Så dersom eg ikkje har apps under connectDrive, så kan eg bare kode det og få tilgang til full Spotify visning i iDriven? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Ja bimmer tech gjør dette, SweetBMW her inne kan det vel også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 13, 2015 Share Skrevet Juli 13, 2015 Kan prøve det ja. Men det er en softwsre grense for når man får det lett og når man må ha fsc kode for apps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2015 Hadde vært awesome å få det til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 synes det er skikkelig dårlig av BMW og ha alt sånn som det her som ekstrautstyr. Så lenge bilen er utstyrt med bluetooth eller annen tilkobling til telefon burde alt sånn vært standard med. bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 BMW gjør det "because we can". Ekstrautstyret, som er standard hos flere andre merker, prises hinsides, og er ikke verdt brøkdelen. Men så lenge folk betaler, er det ingen grunn til å endre praksisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå