eirikbg Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 (endret) Hei. Vil bare sutre litt over at det er så få E38 740iL i Norge. Dette er drømmebilen min, men nesten umulig å oppdrive. Noen som har eid en? Endret Juli 16, 2015 av Session Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Når jeg kjøpte min 740i for 1 års tid siden lå det mange L-utgaver til salgs i alle fall Meget fornøyd med min "korte" utgave. Skuddsikker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 Når jeg kjøpte min 740i for 1 års tid siden lå det mange L-utgaver til salgs i alle fall Meget fornøyd med min "korte" utgave. Skuddsikker bil! Det er godt å høre da det er samme bil bortsett fra 13cm lengdeforskjell. Jeg liker den lange looken på iL versjonen og bilen skal være en cruiser til bruk i helgene. Tenker skrudde felger og luft. Jeg husker det var flere iL tidligere, men da hadde jeg ikke penger klar. Får følge med på finn så dukker det vel opp en. P.s, den må være svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 (endret) Hei. Vil bare sutre litt over at det er så få E38 740iL i Norge. Dette er drømmebilen min, men nesten umulig å oppdrive. Noen som har eid en? se i bunn å se hvilke biler jeg har den skal faktisk muligens selges før vinteren (meeen er jo mørkeblå ) Endret Juli 16, 2015 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 se i bunn å se hvilke biler jeg har den skal faktisk muligens selges før vinteren (meeen er jo mørkeblå ) msg-70576-0-52259000-1422829345.jpg Flott bil Dette er en bil jeg har tenkt å beholde i mange år så trooor jeg skal vente til en svart dukker opp I verste fall kan jeg ta til takke med en hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Hei. Vil bare sutre litt over at det er så få E38 740iL i Norge. Dette er drømmebilen min, men nesten umulig å oppdrive. Noen som har eid en? Har ikke 740iL, men 735 E38, og ærlig talt merkes ikke forskjellen noe særlig. E38 er vel noe av det beste BMW har laget, men noen banebil er det ikke. E38 er flotte biler og kjøre. Selv bruker jeg mest 728'en og syntes den fungerer bra til vanleg bruk. Så hvorfor ikke gå for 728? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Alt for få e38 ja, hvertfall facelift utgaver. E38 er noe av det beste fra bmw.. Et bilde av min 01 740ia sport, den skal få oransje blinkers og baklykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Juli 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2015 Har ikke 740iL, men 735 E38, og ærlig talt merkes ikke forskjellen noe særlig. E38 er vel noe av det beste BMW har laget, men noen banebil er det ikke. E38 er flotte biler og kjøre. Selv bruker jeg mest 728'en og syntes den fungerer bra til vanleg bruk. Så hvorfor ikke gå for 728? For min del så har det kun med utseende å gjøre. Det er ikke store forskjellen, men for meg så er det nok til at jeg foretrekker iL Den får mer "slede utseende" som jeg liker så godt. Skikkelig bøs stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Er alt for få eksemplar av de eldre 7-seriene. Har selv lyst på E32 eller E38 med litt motor. [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 (endret) Ikke så rart egentlig siden vi bor i Norge. En E38 740 kostet endel penger her til lands når den var ny. Hadde vi hatt Sverige priser på biler så hadde det strødd med alt alle veier. Og sist men ikke minst de som allerede har en deilig 4.4i eller 5,7i har den bare, selger ikke (forståelig) Endret Juli 16, 2015 av Reef89 Espen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Jeg ville kikket i Tyskland eller Sverige, der er utvalget mye bedre og det er lettere å finne en bil som passer dine behov enn å sitte å vente i Norge. Det blir kanskje ikke så mye penger å spare men man har ett større utvalg å lete i blant E38 er fabelaktige biler, så utrolig pene og med helt utrolig kvalitet. Det er ikke for noen ting at mange mener dette er en av de beste bilene BMW noen sinne har laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Er faktisk bra utvalg av BMW i Finland og. Ikke så gale priser heller. Men det er sikkert mye lettere å handle bil i Tyskland/Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2015 Kanskje litt sånn "hvor lang er en stige" spørsmål, men hva mener dere en slik bil er verdt? Siden det ligger så få ute er det vanskelig å vite sånn ca hva de går for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 En pen faceliftbil med rett utstyr og som er i god stand tipper jeg er verdt et sted mellom 80-110 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 En pen facelift med lav km i 735/740 eller 740D er verdt i underkant 200.000. En pen pre face er verdt rundt 120ish. Sett flere pene 740/735 gå for nærmere 200.000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå