Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei da har jeg endelig fått kjøpt meg drømmebilen og har hatt den i 4 dager. Storfornyd og veier som før var kjedelige har nå fått en helt annen betydning :) :) :)

Etter og ha sett igennom forumet, andre forumer og ebay har jeg funnet ut at jeg vil gjøre en del endringer og behandle denne bilen som mitt barn.

Min bil er ikke en orginalbil, men en ombygd bil fra SS Performance med full dokumentasjon. Alt er godkjent osv osv og jobben er gjort veldig proft. Så vidt jeg kan se er det ikke tatt noen snarveier og det ser ut som det er en robot hos bmw som har satt den sammen :) Er nettopp byttet vanos, bremser og diverse annet motorgreier til den svimlende av 85000kr :P

Bilen er fullutstyrt og alt jeg kan se den mangler er garageportåpner. Denne er bestilt! Har mk3 navi med 16x9 skjerm osv. El seter med memory, pdc, dsc, solskjerming i alle ruter, takluke osv

Har bestilt avin 2 spiller, med diverse tilbehør. Ca 1000$ tilsammen 8-[ Får vell denne om noen få dager så da vil jeg lage en skikkelig guide/diy på denne med tilbehør.

Har også bestilt en hel masse greier på ebay og det er alt fra rep kit til lampene til uorginale typer lys som skal testes ut. Da blir det sikkert mange meninger osv i tillegg til mine egne så vi får se hvor pent/stygt det blir.

Legger ut en del bilder av den og har enda ikke gjort noenting. (er ingen fotograf) Første spørsmålet mitt til dere er hva den ene ledningen på bildet er til?

Felgene er jeg intressert i å bytte bort så vis noen vil kan man komme med forslag :)

post-43813-0-61831900-1437335196_thumb.jpost-43813-0-98128200-1437335276_thumb.jpost-43813-0-10133300-1437335343_thumb.jpost-43813-0-09833700-1437335389_thumb.jpost-43813-0-78143600-1437335443_thumb.j

Endret av killarinc
Skrevet

Takker og bukker :) Er det noen her som har peiling på kw fjærer? Sitter det rund baut på denne og jeg leste manualen, men skjønte egentlig ikke hva alt var.

Skrevet

Vil man merke noe forskjell i gange/effekt eller hva som helst ved og bytte til kn innsats? Eller vil det bli forskjell med åpne filtre utenom mer lyd? Vil egentlig ikke ha så mye mer lyd da det sitter effektanlegg på denne og det er akkurat passe :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg er fra hokksund men har nå flyttet til modum/geithus. Har gjort en del med bilen nå. Har montert avin 2 navi med m boot osv. Litt skuffet over denne spilleren til den høye prisen. Fått montert led i både grøftelys og angeleyes ringene. Har også montert short shift som jeg kjøpte fra kina for hele 225kr bare for å teste. Også montert sota grøftelys lamper og jeg har fikset hella lampene da alt av justeringsmekanisme var knekt. Denne jobben gjorde jeg uten å demontere lampa og er egentlig ikke så vanskelig som folk skal ha det til. Syntes baking osv er veldig bortkastet. Byttet justeringer til stål som har livstidsgaranti. Har skiftet girspak med tilhørende skinn med sømmer som har m fargene. Også montert svarte blanke nyrer med m farger til ca 340kr. Tilpassning på disse var rett og slett rævva og er det værste jeg noen gang har fått fra ebay når det kommer til det og passe. Har sendt klage og video så får se hva som skjer videre der.

Venter fortsatt på noen småting fra ebay, men jeg tenkte og begynne å legge ut bilder nå i mårra samt litt diy på diverse enkle ting så får vi se om folk er enige i forandringene bilen går igjennom.

Prøver og holde bilen så clean som mulig, men "style" det som kan styles uten at det blir for jalla. Vil at det skal se bra ut og ikke se ut som en rånebil.

Bilder og info om hver enkelt ting jeg har gjort kommer veldig snart :)

PS: Er fortsatt på utkikk etter å bytte felger med noen eller selge de som står på vis prisen er god nok,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...