Gabz Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Feit liten rakker, dette Flotte oppgraderinger hittil, men kroken passer best til japse-stuk. Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juli 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2015 Feit liten rakker, dette Flotte oppgraderinger hittil, men kroken passer best til japse-stuk. Tusen takk. ja japser pleier og ha det, men syntes det ble litt kult med den.. Får ha den på i noen dager, pleier og ta den av etter en liten stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juli 26, 2015 Share Skrevet Juli 26, 2015 Fin bil dette Du får si ifra om du selger M-Sport hjulene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2015 Fin bil dette Du får si ifra om du selger M-Sport hjulene! Mange takk, Jeg tror ikke de blir solgt med det første men kan godt siifra om planene skal endre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Se her ja, dette så jo bra ut! HVOR fikk du tak i leppa? jeg og vil ha! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2015 Se her ja, dette så jo bra ut! HVOR fikk du tak i leppa? jeg og vil ha! hehe Takk for det! jeg vet faktisk ikke hvor man får kjøpt det... haha, fikk kjøpt den av en kompiss som egentlig skulle ha den på men isteden kjøpte 1M frontfanger. da fikk jeg kjøpt denne ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Kunne du spurt ham og sendt på pm til meg? har sett den en gang før men fant aldri igjen butikken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2015 Kunne du spurt ham og sendt på pm til meg? har sett den en gang før men fant aldri igjen butikken.. Det skal jeg gjøre Møter han ikveld så da kan jeg høre hvor han fikk tak i den Fin bil du også har forresten. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Takker Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2015 Fikk tatt en kjapp vask igår og fikk også knipset noen bilder i samme slengen! Legger ved noen av de sånn at dere også får sett litt, Jeg er ikke proff men det får gå... vaskemaskin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Kul bil! Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Liker det du har gjort med bilen!! Tommel opp Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Synes den røde kroken er fin, jeg! Artig med noen som skiller seg ut litt. Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2015 Kul bil! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet Juli 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2015 Liker det du har gjort med bilen!! Tommel opp Takker! Hyggelig og høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå