Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betyr det at hvis man har fjernlysassistent på f11 så kan fartsgrense programmeres i hud?

Nja. min far har fartsgrense lesning men har ikke fjernlysassistent på sin F10. 

Skrevet

Dette blir litt off-topic, men er det noen har sett noen HUD som virker sammen med polariserte solbriller? Jeg har ikke, så for meg er det en grunn til ikke å velge HUD.

Det virker med polariserte briller, men blir veldig vanskelig å se noe på HUD.

Er hvertfall slik på min.

Jeg får opp HUD bare veldig svakt. Så jeg har et sett solbriller uten polarisering i bilen.

Skrevet

Det er veldig avhengig vinkel og høyde mot frontruta med polariserte solbriller.

Jeg bruker polariserte briller og det fungerer helt perfekt, men om jeg snur hodet eller litt fremover så forsvinner det.

Skrevet

Har nylig kjørt to biler en ny XC90 og en 2015 F10, og på begge de ble HUD visningen tilnærmet usynlig helt til jeg la hodet på skakke.

I kjøre uten polariserte solbriller er ikke aktuelt, Maui Jim er konge solbriller og de er alle polariserte. 

Problemet er all ekstra infoen som navi-visning og radio/sangtitler bare kan vises enten i HUD eller i det vanlige instrumentpanelet. Dermed er det tungvint å flytte den infoen alt etter som om HUD'en "virker".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...