Gabz Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 Høres bra ut det Husk å ta masse bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 31, 2015 Share Skrevet Juli 31, 2015 Surt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 1, 2015 Forfatter Share Skrevet August 1, 2015 Så spørs det da Hva skal jeg ta først Topp-pakning eller bak Aksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 1, 2015 Share Skrevet August 1, 2015 Bakakselen hadde du jo en plan på, toppakninga må du kjøpe ny kan ko starte bak feks, kjøpe pakning og bytte den til uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 2, 2015 Forfatter Share Skrevet August 2, 2015 Demontert bak Aksel idag med hjelp fra shattered Ene feste til subframen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 2, 2015 Forfatter Share Skrevet August 2, 2015 litt mere bilderhar en liten film også skal prøve å få lasta opp den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 2, 2015 Share Skrevet August 2, 2015 Denne har jeg ikke fått med meg denne tråden. Ser du ligger ikke på latsiden med å få ting iorden hvertfall. Morro å se at ting blir fikset igjen .Er alt for mange som ender opp som delebiler nå i disse tider. En e46 begynner og å dra på årene og havner lett i delebilklemma. Ekstra gøy er det når folk hiver seg rundt og fikser denne type bil og. Det må nødvendigvis ikke bare være 328 eller lignende som bør fikses;). Så igjen,gøy å følge med her og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 2, 2015 Forfatter Share Skrevet August 2, 2015 tok ned tanken også da jeg fant noe rust på bremserørafant ut at støtdemperene ikke var noe serlig bra så de må byttes tror nok jeg hiver på 2 nye bak dempere også får neste eier koste på senk for det tjener ikke jeg noe på uansett bytter også subframe foringer mens jeg har den ute regner med at det blir polly foringerbegynner å bli kostbar denne bilen men blir bra bil tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 2, 2015 Forfatter Share Skrevet August 2, 2015 Denne har jeg ikke fått med meg denne tråden. Ser du ligger ikke på latsiden med å få ting iorden hvertfall. Morro å se at ting blir fikset igjen .Er alt for mange som ender opp som delebiler nå i disse tider. En e46 begynner og å dra på årene og havner lett i delebilklemma. Ekstra gøy er det når folk hiver seg rundt og fikser denne type bil og. Det må nødvendigvis ikke bare være 328 eller lignende som bør fikses;). Så igjen,gøy å følge med her og. har jo fortsatt ferie så tar ting ettersom jeg føler for det personlig synes jeg bilen er for fin til å hogges 318 er i grunn en helt grei bil sånn med tanke på drivstoff prisene idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 3, 2015 Share Skrevet August 3, 2015 Det er akkurat like dyrt å fylle full tank med bensin i dag som det var da bensinen kosta 10 kr literen, drivstoffprisene øker proporsjonalt med lønningene. Så egentlig kunne de pressa priser (og lønninger) ned i stedet, og fått det til å se billig ut, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 4, 2015 Forfatter Share Skrevet August 4, 2015 Det er akkurat like dyrt å fylle full tank med bensin i dag som det var da bensinen kosta 10 kr literen, drivstoffprisene øker proporsjonalt med lønningene. Så egentlig kunne de pressa priser (og lønninger) ned i stedet, og fått det til å se billig ut, synes jeg Da er det jo ikke no vits Blir jo samma problemet da og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Da er det jo ikke no vits Blir jo samma problemet da og Ja, blir ikke billigere, men hadde sett bedre ut på statistikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 4, 2015 Forfatter Share Skrevet August 4, 2015 Ja, blir ikke billigere, men hadde sett bedre ut på statistikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet August 16, 2015 Forfatter Share Skrevet August 16, 2015 Ja måtte i går montere sammen bakaksel på bilen da jeg måtte flytte den inn i et annet verksted Som jeg skal bytte til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå