Gå til innhold

Slaven's kompressormata E46 320 2.2 - Simply clean - Photo shoot 23.09 - SOLGT!


Anbefalte innlegg

Update:

Har skrudd bilen helt ned foran, ikke fjærnet hjelpefjæra. Kjører på Østlandsveier og endel i byen så for lav kan jeg ikke ha den. 

Er fornøyd med stuket nå, subber litt i humper og ujevnheter på veien, så jeg få valsa buene bak, men tenker å prøve bumpstops først. Noen som har noen å anbefale?

Tok meg en tur ut i stad og knipsa noen bilder, det har regna, snødd og vært sol omhverandre her de siste dagene så bilen er ikke voldsomt rein. Men, men....

Bildene holder hvertfall tråden i live, frem til andre prosjekter er i gang

IMG_2508[1].JPGIMG_2509[1].JPGIMG_2510[1].JPGIMG_2514[1].JPGIMG_2512[1].JPGIMG_2515[1].JPG

Legger også ved en før og etter sammenligning ved kjøp, og nå:

post-80162-0-13828500-1438381276 (1).jpgIMG_2509[1].JPG

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, BjornarHS skrev:

Nå er ikke jeg så kjendt med demperene på coilovers, men på mine vanlige dempere har jeg den typen som du trer ned over, synes desse fungerer kjempegreit. Får de på ebay for rundt 200 :)

370297549_tp.jpg

Er noe sånt jeg må ha, sitter å vurdere powerflex bumpstops i håp om at de er stive nok. Men til den prisen, så kan det ikke skade å prøve de over.

 

34 minutter siden, MarcusSteffensen skrev:

Heilt nydelig bil👌 og såg mye bedre ut in real

Takk, Marcus. Merkelig det der, er ofte sånn....hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig, rett å slett! :D 

Valsing av hjulbuer er jeg ikke noe fan av, med mindre man skal lakkere bilen. Enten så svekkes lakken rundt buen ellers så sprekker den der å da/noen uker etter valsing. Og da har du det gående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Nyheim skrev:

Nydelig, rett å slett! :D 

Valsing av hjulbuer er jeg ikke noe fan av, med mindre man skal lakkere bilen. Enten så svekkes lakken rundt buen ellers så sprekker den der å da/noen uker etter valsing. Og da har du det gående.

Eg har sett fleire bila oppigjennom som har valsa skjerma utan sprekke i lakken :) Utan at eg ska kalla meg nåken ekspert innafor området (for da e eg absolutt ikkje :P) so gjelde da å bruka fornuften litt når ein drive på. Varma opp lakken og valsa veldig forsiktig hjelpe på :) 

Når da e sagt so e heller ikkje eg fan av skamvalsa skjermar. Om ein berre legge inn kanten litt so gjer det i mine auge ingenting då det ikkje syns :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, RF91 skrev:

Eg har sett fleire bila oppigjennom som har valsa skjerma utan sprekke i lakken :) Utan at eg ska kalla meg nåken ekspert innafor området (for da e eg absolutt ikkje :P) so gjelde da å bruka fornuften litt når ein drive på. Varma opp lakken og valsa veldig forsiktig hjelpe på :) 

Når da e sagt so e heller ikkje eg fan av skamvalsa skjermar. Om ein berre legge inn kanten litt so gjer det i mine auge ingenting då det ikkje syns :) 

Jo, er enig i grunnen, og jeg heller ikke noe ekspert på området. Har sett valsa hjulbuer hvor lakken har klart seg bra.
Men hvis det plutselig skulle gå ei sprekk, da har man gjort ting mye verre enn det var uten valsing. Har sett at noen valser, så går det fint, også går det 1 år så er lakken sprukket på begge skjermene :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Nyheim skrev:

Nydelig, rett å slett! :D 

Valsing av hjulbuer er jeg ikke noe fan av, med mindre man skal lakkere bilen. Enten så svekkes lakken rundt buen ellers så sprekker den der å da/noen uker etter valsing. Og da har du det gående.

Jeg håper jeg kan unngå det. Høyre hjulbue må lakkes opp uansett, forrige eier gjorde en slett lakkeringsjobb, noe som har resultert i at lakken har sprukket.

Satser på bumpstops.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke mye fan av bumpstops, merker når man kommer i fartsdumper med bumpstops (men alt er smak og behag), hadde heller valsa hjulbuene slik at vandring på fjørder/dempere er slik det skal være. Noen som kan å valse. eks. Valsemesteren slik at det ikke sprekker eller at sluttresultatet ikke ser helt forferdelig :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...