Gå til innhold

Slaven's kompressormata E46 320 2.2 - Simply clean - Photo shoot 23.09 - SOLGT!


Anbefalte innlegg

Tid for update igjen

Mottok en ganske stor pakke på torsdag fra Koed.

Fikk tid til å montere noe av det i dag

Den orginale fothvileren var fæl og sprekt så denne ble byttet ut med orginal M fothviler

IMAG0690.jpg

Underveis 

IMAG0692.jpg

Ferdig resultat 

IMAG0694.jpg

 

Helt siden jeg kjøpte bilen er det en ting som har irritert meg mer enn noe annet. Førstehjelpsskrinet har manglet lokk noen som har resultert i at innholdet har flydd ut ved bare nedbremsing.

IMAG0687.jpg

Nå med lokk 

IMAG0688.jpg

Montert på plass 

IMAG0689.jpg

Fjernet også skiltrammen og klistra skiltet fast med 3M teip, kom på i etterkant at det kanskje ikke var så smart da skiltene skal leveres inn på høsten en eller annen gang. Får ta det problemet når det kommer 

Før 

IMAG0685.jpg

Etter 

IMAG0686.jpg

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Update:

Har booket hotellrom i Molde 4 juni, så Bud er i boks. Noen andre som skal? Hadde vært gøy å slått av en prat

Ellers så har jeg ikke hatt bilen på en uke, da bilen er inne til lakk. Tok litt lenger tid enn forventet da de fant en bulk som var skjult av to cm sparkel. men har fått forsikringer om at bilen er ferdig på fredag eller lørdag. Satser på større update med bilder til helga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

Update:

Har booket hotellrom i Molde 4 juni, så Bud er i boks. Noen andre som skal? Hadde vært gøy å slått av en prat

Ellers så har jeg ikke hatt bilen på en uke, da bilen er inne til lakk. Tok litt lenger tid enn forventet da de fant en bulk som var skjult av to cm sparkel. men har fått forsikringer om at bilen er ferdig på fredag eller lørdag. Satser på større update med bilder til helga. 

da snakkes vi der :D hva hotell booket du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Slavearbeider'n skrev:

Rica seilet, den ved Aker stadion.

Kosta ikke mer en 745,- for en natt heller 

ikke gale :) har en gjeng som skal ta turen, og vil gjerne overnatte. men e vell umulig å få noe i bud området nå.

huska ikke kor langt det var å kjøre fra molde til bud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, MarcusSteffensen skrev:

ikke gale :) har en gjeng som skal ta turen, og vil gjerne overnatte. men e vell umulig å få noe i bud området nå.

huska ikke kor langt det var å kjøre fra molde til bud?

Ca 45 min. å kjøre. Å finne noe i Bud er håpløst, alt av hytter og campingplasser er booket. Har overnattet en gang i telt på campingplass, aldri igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, finne noe nært bud? Sjønner ikkje koffor det er treffplass. Er jo liksom en plass uten noen form for hovedveg og langt vekke fra alt.

 

Seilet er fin plass, men vær klar for å bli undervelmet av bystatusen Molde om du ikkje jar vært der før 😂. 

 

Men rekker nok ikkje å få ferdig e46'n til da 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen tilbake fra lakk. Ble en uke lenger en det jeg ble forespeilet, men resultatet var det ingenting å si noe på. Høyre hjulbue bak var sprekt og bulka, og sjult med 3 cm sparkel. Omretter'n hadde aldri sett så mye sparkel for å skjule en bulk, sa han. Bua ble dratt ut og sveisa, så nå er bua 100% igjen. Deilig når ting er på stell 

Har fått satt på sorte N-merker foran og bak, tok bare bilder av bak.

IMAG0714.jpg

IMAG0715.jpg

Har også satt i nye skiltlys

IMAG0717.jpg

Også har det kommer på litt orginal //M plast i form av kanalskjørt 

IMAG0713.jpg

IMAG0716.jpgIMAG0718.jpg

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11. mai 2016 at 16.43, R4F431 RAFAEL skrev:

Ha, finne noe nært bud? Sjønner ikkje koffor det er treffplass. Er jo liksom en plass uten noen form for hovedveg og langt vekke fra alt.

 

Seilet er fin plass, men vær klar for å bli undervelmet av bystatusen Molde om du ikkje jar vært der før 😂. 

 

Men rekker nok ikkje å få ferdig e46'n til da 😛

Ikke mobb Molde a :D haha!

40-45minutt til Bud herfra ja.

 

Trådstarter: fin bil :) Bli moro å se biler fra alle kanter av landet der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bakfanger'n på også.

Diffusoren jeg kjøpte Thundercoil, var veldig lei å få på plass, ente med å stripse den fast, da jeg ikke vil ødelegge den.

Demontert

IMAG0720.jpg

På vei på igjen

IMAG0721.jpg

Sluttresultat

IMAG0723.jpg

IMAG0727.jpg

IMAG0728.jpg

IMAG0729.jpg

IMAG0722.jpg

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...