Gå til innhold

Slaven's kompressormata E46 320 2.2 - Simply clean - Photo shoot 23.09 - SOLGT!


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

En liten oppddatering fra denne kanten igjen. Fikk montert nye Powerflex bumpstops bak i går, monterte samtidig Z3 forsterkningsplater på topplagrene. Har måttet bite i det sure eple og heve bilen 10-12 mm bak. Vil ikke risikere å ødlegge hjulbuene mine på vei til GS, orker heller ikke å granske veien for hull og humper i 50 mil. Har aldri kjørt noe særlig nordafor Lillehammer, så vet ikke hva som venter av veikvalitet. Skal ta en lengre kjøretur i kveld, for å se hvordan bumpstoppene er, er de harde nok og jeg har nok å gå på høydemessig, skrur jeg bilen litt ned igjen.

IMAG0756.jpgIMAG0755.jpgIMAG0757.jpgIMAG0758.jpgIMAG0762.jpg

Har også montert nye LED baklykter, har lagt på rød folie. Så nå blir det helrøde baklys en stund.

IMAG0760.jpg

 

Endret av Slavearbeider'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg kommet hjem fra Bud, var ett treff med mye fine og gjennomførte biler. Alltid kjedelig å gå å se på så fine biler, da man får enda mer lyst på noe enda råere og enda mer strøkent. Men det kommer med tiden. Møtte @MarcusSteffensen og @williamwiers på Bud også.

Bilen så forøvrig helt j..... ut etter 120 mil tur-retur. Ble derfor en god vask idag. Hadde ikke behov for berøringsvask, da bilen fikk en god beskyttelse for to uker siden.

Slik så bilen forøvrig ut foran, legg merke til skiten på skiltet

IMAG0781.jpgIMAG0782.jpg

Siden fatter'n knota litt med sin bil idag, ble jeg selv litt inspirert. Fikk endelig byttet ut de plastidippa listene over vinduene med de orginale blank sorte jeg kjøpte i vinter av en her inne.

God i gang med demontering

IMAG0783.jpgIMAG0784.jpgIMAG0786.jpgIMAG0785.jpg

Og ett par random snaps jeg tok etter endt vasking 

IMAG0787.jpgIMAG0789.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, mcelg skrev:

Nice, ble bra.

Ser forresten du har montert RSM-forsterkning på undersiden, mener de skal være innvendig for å hjelpe på belastningen fra de to små mutterne der.

Takk

Har jeg det...hm? Trodde de skulle på undersiden av tårnet jeg. Har hørt at godset er tynt. Plater under tårnet istedenfor på oversiden vil jo absorbere støtene som evt vil bli overført til godset tenker jeg hvertfall da.

Må nok sjekkes opp nærmere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...