Nyheim Skrevet August 6, 2015 Share Skrevet August 6, 2015 Peen bil Skal følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 8, 2015 Forfatter Share Skrevet August 8, 2015 Peen bil Skal følge med her Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 8, 2015 Forfatter Share Skrevet August 8, 2015 Bytta tennplugger idag, kan trygt si det var på tide, brune å fæle. Men en ting, da jeg tok ut coilene satt dem no' grønnjævlig i plugga, og når jeg da hadde skrudd inn nye plugger så gikk coilen lekende lett på plass, er dette riktig? Regna med at det skulle være mer motstand i coilenene og pluggene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet August 8, 2015 Share Skrevet August 8, 2015 Går ofte (mye) lettere på enn av, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 8, 2015 Forfatter Share Skrevet August 8, 2015 (endret) Kan kanskje stemme det. Jaja vi får se om hu fyrer på alle cylinder'ne etter hvert. Gjør hu ikke det veit jeg hvor jeg skal starte å feilsøke. Noen som forøvrig vet hvor jeg kan få tak i orange blinkers med skrue feste? Det nye festet som ble brukt på facelift sedan og stasjon. Finner bare preface med det gamle festet Endret August 8, 2015 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 9, 2015 Share Skrevet August 9, 2015 av erfaring, så synest eg blinklysa sitter rimlig godt fast når den er søtte i klipsa på hovedlysa. og strammes godt på plass med lista under. Kresja jo med en hjort her om dagen. den datt ikkje av. til tross for kun vær klipsa på og trykt på plass av lista under. berre å gå in på tråden min så ser du blinklyset at det forsatt er på tross for en grei smekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 9, 2015 Forfatter Share Skrevet August 9, 2015 På de lyktene jeg har er det ikke klipps, men en skruer som skal skrues til. Finner kun orange blinklys med klips og ikke skrue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 10, 2015 Forfatter Share Skrevet August 10, 2015 Noen som har noen forslag til nye felger? 18" eller 19". Kant eller conkave spiller ingen rolle, åpen for det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 XXR 527 eller csl felger Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Ikkje nokke svarte i så fall. Kanskje vist dei har pinstripe Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 12, 2015 Forfatter Share Skrevet August 12, 2015 Blir garantert ikke svarte felger, eller mørke generellt. Er litt lysten på japan racing jr10 felger. CCW classic kopier, er forelska i de felgene. Har desverre ikke tykk nok lommebok til orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 12, 2015 Forfatter Share Skrevet August 12, 2015 Ett lite bilde fra en parkering i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 veit ikkje om det berre er skjermen min, men har bilen din ett preg av grønt i svart fargen? er liksom ikkje heilt svart her da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 12, 2015 Forfatter Share Skrevet August 12, 2015 Fargen er safir svart. Ingen spor av grønn etter det jeg har klart å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Sett på frontlykter.No? Der er jo Oransje blinkers til 99-03 coupe. Er på mobilen så får ikkje linket. Sent fra min D6603 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå