RF91 Skrevet Desember 29, 2016 Share Skrevet Desember 29, 2016 Syns den svarte senterkoppen passa best Gullskruene passa veldig bra til fargen på senteret og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 29, 2016 Share Skrevet Desember 29, 2016 Utrolig flott e46, med deilig interiør. Kunne godt tenkt meg en selv som sommerbil, god kvalitet og herlig komfort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2016 5 timer siden, RF91 skrev: Syns den svarte senterkoppen passa best Gullskruene passa veldig bra til fargen på senteret og Det er det jeg har kommet frem til og. Skal undersøke om det er mulig å få lagt noen customkopper med gullskrift isteden. 4 timer siden, 316 skrev: Utrolig flott e46, med deilig interiør. Kunne godt tenkt meg en selv som sommerbil, god kvalitet og herlig komfort! Takk! Interiøret var største grunnen til at jeg kjøpte den. Komforten i denna er så som så, med hockeypucker i bakdempera....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super Mario Skrevet Januar 28, 2017 Share Skrevet Januar 28, 2017 (endret) Har lest igjennom hele tråden no, og må bare si at dette e en av de fineste e46'ene eg har sett. Alt av interiør, styling og soting av lykter er perfekt. Felgene er også helt rå! Tror det e denne eg har sett et par bilder av på FB for en stund siden. Flott du tar vare på bilen, og gir den de riktige modifikasjonene! Keep up the good work! Endret Mars 24, 2018 av Super Mario Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2017 33 minutter siden, Super Mario skrev: Har lest igjennom hele tråden no, og må bare si at dette e en av de fineste e46'ene eg har sett. Alt av interiør, styling og soting av lykter er perfekt. Felgene er også helt rå! Tror det e denne eg har sett et par bilder av på FB for en stund siden. Satt i sofaen og sa til meg selv: "Fy f... så nydelig". Flott du tar vare på bilen, og gir den de riktige modifikasjonene! Keep up the good work! Takk for fine ord! Begynner å komme seg nå. Tror det blir bra med "nye" felger og litt oppfrisking av frontfangeren. En såpass fin e46 må nesten taes vare på, mange halvslitne e46'er rundt om. Holder jeg denne fin så vil den ikke synke så veldig mye i verdi tror jeg. Kan godt hende du har sett denne på face ja, har postet noen bilder der opp gjennom. Super Mario reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2017 Liten update: Har fått montert studs og gullmuttere. Og noen bilder av hjula siden det ikke har skjedd så mye i det siste. Stay tuned! -Slaven- Even Pladsen, BjornarHS og Bendik Kjellevold reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2017 Har fått gjort litt til på bilen. Fant endelig motivasjon til å starte på camberarmene, fikk bare tatt passasjersiden, manglet en 21mm fastnøkkel til å ta andre siden. (Beklager dårlige bilder, litt mørkt der jeg skrur) Gammel på vei ut: Ny montert: Har også fått tak pent brukte //M innstegslister Gamle på vei ut: "Nye" montert Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2017 (endret) Fikk bytta siste staget i dag. Blir endel knot når man gjør ting alene, men med hjelp av jekken, så gikk det greit. Tok ikke noe før bilde, folk vet nok hvordan de orginale armene ser ut. Ny arm montert Tok med hjula opp til bilen og fikk justert litt høyde og camber. Fornøyd med høyden foran, mens bak må den litt mer ned, men da må jeg også stille mer camber. Endret Februar 19, 2017 av Slavearbeider'n williamwiers og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 19, 2017 Share Skrevet Februar 19, 2017 Ble veldig passendes med den nye fargen på sentrene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2017 51 minutter siden, BjornarHS skrev: Ble veldig passendes med den nye fargen på sentrene! Takk for det. Ville ha litt forandring. Synes kantene blir litt borte når sentrene er i sølv, men med mørkt senter blir kantene mer fremhevet. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 19, 2017 Share Skrevet Februar 19, 2017 Litt mindre dekk bak😏. ++ i mine øyne👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2017 Nå, Even Pladsen skrev: Litt mindre dekk bak😏. ++ i mine øyne👌🏻 Skulle helst hatt 235 bak, men finner ikke noen som selger den dimmen. Blir å slite ut dekka som er på enn så lenge. 225 blir for mye strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 19, 2017 Share Skrevet Februar 19, 2017 Synes dette var ganske perfekt jeg Meaty, men ikke for meaty. Veldig nice! Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 19, 2017 Share Skrevet Februar 19, 2017 What @Gabz said Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2017 Ett skritt nærmere asfalten..... RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå