Nyheim Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Takk for svar trenger ikke være verdens beste og dyreste chlutch, men bør føles god og kjøre med i tilleg til at den skal like og starte på 2gir burnout Vær snill med gamle M3'er thomaleo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2015 Vær snill med gamle M3'er Selvfølgelig er jeg snill med den, men skal tåle og kunne bli brukt også Har kjøpt inn AC Schnitzer frontleppe fra GSbildeler som skal på, som erstatning for DTM leppa. planen videre utover vinteren er og kjøpe nye bremser, lakkere kalippere (de er blå nå), gi bilen en full tektylbehandling under samt nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 kostet ikke den leppen noe jevlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2015 kostet ikke den leppen noe jevlig? Opprinnelig pris er 8000. helt vildt. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Hvor mye får man den nedi da? Har siklet på den siden lenge før jeg handlet m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 Hvor mye får man den nedi da? Har siklet på den siden lenge før jeg handlet m3 Har kun sett den hos GS til 8000. Jeg tror jeg kjøpte den siste de har på lager, da det kun stod 1 i antall når jeg kjøpte men blir vell ikke solgt så mangen av de heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 1, 2015 Forfatter Share Skrevet November 1, 2015 Har vært litt irritert over "slitasjen" på Vaderstolene, så de ble skrudd ut og levert til Pettersen Autospa i Sveio som fikk i oppgave og gnikke de pene igjen. han har Renset de, mattet de ned for og så farge de igjen Her har du et bilde etter Rens av stolene Klar for Farging Ett før og etterbilde av ene siden. Kommer flere bilder når setene er ferdige mvh Thomas Ron Jeremy og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 Kan jeg spørre hva du måtte ut med for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 1, 2015 Forfatter Share Skrevet November 1, 2015 Kan jeg spørre hva du måtte ut med for det? Det vil jeg ikke gå ut med da det er imellom meg og bedriften. Du kan søke de opp på facebook og få pris. prisen vil selvfølgelig variere etter hvor mye slitasje ETC det er. mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerR Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Såg veldig bra ut. Fint å se at bilen får god pleie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 Takk for det. skal hente setene ikveld så er spent på Resultatet At bilen får god pleie er sant, og det skal den få forsette med også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 nydelig m3! med rette fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 nydelig m3! med rette fargen! Tusen takk for det Er veldig fornøyd med både kombo farge interiør motor osv. Er akoratt det jeg ser som det grommeste du får i e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 Har endelig fått henta setene igjen og må si jeg er veldig fornøyd med setene all honør til Pettersen Autospa! noen bilder Ferdig resultat av stolene Støvsugde selvfølgelig og gjore rent inni bilen før setene ble montert igjen. Ratt og dashbord. veldig fornøyd med dette rattet. peneste som ble levert i e36 mener jeg. Org AcSchnitzer fronten som skal monteres i plassen for den orginale DTM leppa. Andre prosjekter jeg holder på med i garasjen min OG det viktigste av alt i November Ha en fin kveld! Thomas bimmerR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 ja vil tørre å påstå det! ufattelig nydelig bil du har hvertfall! og følger spent med videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå