BimmerAndy Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Har installert programmet og når jeg skal kjøre programmet så får jeg bare opp device drivers not installed. Og driverene fra disken fungerer ikke.. Bruker Windows 7 ultimate 32 bit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Win. 7 som er problemet, bruk heller xp. Men win. 7 kan og helt fint brukes, men det må gjøres noen endringer, flytte filer osv. Søk på forumet, ligger massevis av tips å triks der for å få win. 7 til å fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAndy Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Har brukt Windows xp mode men den driveren som kommer med CDen fungerer forsatt ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 fungerer helt fint på win 7, Har du lastet ned driver til kabelen? Ikke bruk det som følger med. Ligger veldig mange DIY tråder på forskjellige bmw forumer på nett på åssen man får det til og fungere. Jeg brukte en god del timer før jeg fikk det til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Om du har kjøpt en falsk BMW scanner, må driver justeres til rett hardware info, som du kan se i ebhetsbehandlingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAndy Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Er det bare å koble den til PCen og gå inn på enhet behandling og oppdatere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Nope du må fysisk laste ned driveren da PCen ikke vil finne den automtisk. http://www.ftdichip.com/Drivers/D2XX.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAndy Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Okai men da går jeg vel bare inn å velger manuelt at den skal oppdatere med den driveren du linket til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Om den er falsk, vil ikke driveren fungere. Da må du redigere ini fila til driveren manuelt med korrekt hardware info fra ebhetsbehandlingen. Men du kan forsøke med 2.12 driver og ikle den siste versjonen. De kuttet ut endel enheter fra siste versjon pga falske produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Er ikke alle disse bmw scannerene falske da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 4, 2015 Share Skrevet September 4, 2015 Er ikke alle disse bmw scannerene falske da? Joda, eller nei, men sikkert 99% er nok det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå