mege34 Skrevet September 24, 2015 Forfatter Share Skrevet September 24, 2015 Ett lite teaser bilde nærmer seg no! Må bare få dekkene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Spennende. Håper jeg ser denne på veien en dag i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet September 24, 2015 Forfatter Share Skrevet September 24, 2015 Ja no regner det no så j***** så sjansen er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 24, 2015 Share Skrevet September 24, 2015 Ja no regner det no så j***** så sjansen er god Hehe ja det var ikke bare litt regn nå når det først startet. Sikkert en stund til jeg er å se på veiene, siden jeg ikke har lappen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet September 27, 2015 Forfatter Share Skrevet September 27, 2015 I dag har jeg hatt en liten runde på bilen så den fikk ny olje, oljefilter, luftfilter og ny viftereim da den siste sang på siste verset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 E34'en min låste seg igjen ei natt for ei tid tilbake (sjølsagt med nøkkelen i tenningen), men då brukte eg og ein kompis denne metoden. Funka fjell https://youtu.be/5YJzpaz0tmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 En service må til. Liker bilen og felga dine godt . mege34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Har nå endelig fått på stålfelgene mine [emoji4] ikke akkurat beste bilde og bilen e skitten men det var det eg hadde [emoji4] Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 Nærmer seg 300 no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Ble fett med steelies Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Rimelig fett ja, eg håper å få sett den en ellet annen gang nå når jeg har fått lappen [emoji14] mege34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 Ble fett med steelies Det gjorde seg det ja så i vognkortet for å se hva den var godkjent med og joda. Der står 9" som original så dette slippes jo kanskje gjennom EU og når den tid kommer ! [emoji12] [emoji4] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 nei så dæven! rått prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 Da har jeg gjort fred med å kvitte med med gs retro felgene så de ligger til salgs! Løp å kjøp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå