aplet86 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 (endret) Tenkte og lage ett slags reisebrev på min første tur til Ringen. Litt nedtur at ikke turen blir i en BMW, men siden jeg har vært medlem her inne så mange år(Og dette er eneste forum jeg er på) tenkte jeg og legge ut her fordet. Bilen vi skal kjøre er en 2013 Porsche 911 4S, som er lettere trimmet fra Porsche fabrikken, og har ca 480HK. Går styggbra... Avreise er fra Hønefoss i morgen 05:30, og vi kjører hele veien. Beregnet ca 1500km.. Blir en lang dag Hele Fredag og Lørdag går med til kjøring, før vi setter kursen hjemmover på Søndag. Kommer til å legge ut litt bilder etterhvert, har med flere GoPro kameraer pluss speilrefleks. så skal dokumentere godt Endret September 14, 2015 av aplet86 Tunsaskw, M|Fjeld og bimmerR reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2015 Share Skrevet September 9, 2015 Så artig, jeg reiser også nedover til Ringen i morgen. Vi er hele 10 biler i følge fra Arendal, deriblandt en lik 911 til deg, E39 M5, E34 Alpina B10 og litt diverse E60 aplet86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 10, 2015 Forfatter Share Skrevet September 10, 2015 Åja! Stilig! Da sees vi nok da. Hvor skal dere bo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rembrandt Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 Du bør heller ta en tur til Dubai. Ingen andre steder i verden har så lekre biler som olje sheikha..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 10, 2015 Share Skrevet September 10, 2015 helt sikker på at en helt vanlig 4s har mer hester enn Turbo s som har 560hk? Skrevet feil? Torek, Evenol og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 11, 2015 Forfatter Share Skrevet September 11, 2015 Fredrik90: Tror du står bak oss i kø rett før rundkjøringen nå?! Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Hehe, det var deg jeg sto bak ja Lå bak deg litt på banen også Vi bor på Lindner, oppe ved Ringwerk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 (endret) helt sikker på at en helt vanlig 4s har mer hester enn Turbo s som har 560hk? Skrevet feil? Må nok være skrivefeil. Ellers er jeg riiimelig spent på hva som har blitt gjort for å øke med 180hk, hvis den er "lettere trimmet". Endret September 11, 2015 av Evenol ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 12, 2015 Forfatter Share Skrevet September 12, 2015 (endret) Er skrivefeil 480HK er riktig.. Er tilbake fra Ringen nå! Ufattelig morsom opplevelse.. Aldri sett så mye gromme biler på ett sted som denne helgen. Må oppleves!Har tatt masse bilder, skal se om jeg får lagt ut litt i morgen Endret September 12, 2015 av aplet86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 12, 2015 Forfatter Share Skrevet September 12, 2015 Har ett bilde av deg Fredrik 90, kanskje ikke det beste Men Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 13, 2015 Share Skrevet September 13, 2015 Hehe, artig Det ble litt venting på oss før vi fikk slippe utpå Fikk ett bilde av deg også, og en Norsk 1M Har vært sykt rått i år, været var bra og man fikk kjørt en del. Vi reiser til Hamburg i dag og hjem i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 (endret) Litt bilder fra hele turen. Kommer flere bilder etterhvert Kommer flere bilder! Endret September 14, 2015 av aplet86 ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet September 14, 2015 Forfatter Share Skrevet September 14, 2015 (endret) Hehe, det var deg jeg sto bak ja Lå bak deg litt på banen også Vi bor på Lindner, oppe ved Ringwerk Må si du holdt godt følge utpå der Endret September 14, 2015 av aplet86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå