Gå til innhold

09' e92 335i DKG. [Update.]

bmwgreg90
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har ide om hva som kan gjøres videre med bilen? Motor oppgraderinger venter jeg med til neste sesong. Skal sote og foliere senere, samt ordne litt på eksosen (muffler delete samt større stusser jeg har liggende). Vurderer også ny leppe, men tipper jeg vil ta nedi mer.

Tar imot tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne jo sett etter M3 interiør.

Samt er det ikke CCC på denne? ser du har CIC kontroller, men det ene bildet som er av skjerm ser så CCC aktig ut :P

Samt eksos bytte, fjerning av grøftelys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, danskiii skrev:

Kunne jo sett etter M3 interiør.

Samt er det ikke CCC på denne? ser du har CIC kontroller, men det ene bildet som er av skjerm ser så CCC aktig ut :P

Samt eksos bytte, fjerning av grøftelys :)

Er CIC ja:)

Venter på svar fra en som skal sveise eksos. Det med fjerning av grøftelys er litt fram og tilbake hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Etter litt att og frem fant jeg ut at det begynner å være veldig mange Japan Racing jr11 felger på 9x i Norge så begynte å lete etter andre felger.

Idag fikk jeg tlf jeg takket ja til. Neste uke bytter jeg mine felger mot 1 sett strøkne 18" rondell d58 8.5j og 10j med 225/40 og 235/40 eller 245/35(40), 1sett med 18" rondell d58 8.5j og 10j spraylakka svarte med noen riper som skal bli pusset og lakkert senter i noe typ gun metal og 1 sett 19" 9j og 10j style 128.

Har jo og 1 sett med GS performance d22 18j 4x 8.5j som jeg brukte på vinteren. Skal se hva jeg beholder og selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har skrevet noe her nå.

Venter fortsatt på at felgene skal bli lakkert. Forventer å få felgene i slutten av uka. Når felgene kommer skal jeg dra til Haugesund for å sote sideruter framme, samt kanskje lyktenene og. Ellers så skal jeg mest sannsynlig bestille ny frontleppe og M4 style nyrer.

Det ser og ut som det blir innkjøp av luftunderstell etter hvert. Skal kjøpe managment om ikke så altfor lenge, så handler jeg bags ila høsten. Trur ikke luft vil komme på iår, men er ganske utålmodig av meg, så vet aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...