bmwgreg90 Skrevet April 18, 2016 Forfatter Share Skrevet April 18, 2016 Noen som har ide om hva som kan gjøres videre med bilen? Motor oppgraderinger venter jeg med til neste sesong. Skal sote og foliere senere, samt ordne litt på eksosen (muffler delete samt større stusser jeg har liggende). Vurderer også ny leppe, men tipper jeg vil ta nedi mer. Tar imot tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 m3 speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 M3-front <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 18, 2016 Forfatter Share Skrevet April 18, 2016 51 minutter siden, Tollefsen skrev: m3 speil? Det kan hende det kommer faktisk. Er jo svindyre orginalt, men en bekjent skal prøve å støpe deksel slik at org glass passer. Får han det til så støper han til meg og:) Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 18, 2016 Forfatter Share Skrevet April 18, 2016 7 minutter siden, HPVL skrev: M3-front <3 Forblir nok msport. M3 panser, spegl og evo/csl bakluke er mer aktuelt:) HPVL og Peak reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Kunne jo sett etter M3 interiør. Samt er det ikke CCC på denne? ser du har CIC kontroller, men det ene bildet som er av skjerm ser så CCC aktig ut Samt eksos bytte, fjerning av grøftelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Den har nok CIC. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 NBT da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 6 timer siden, danskiii skrev: Kunne jo sett etter M3 interiør. Samt er det ikke CCC på denne? ser du har CIC kontroller, men det ene bildet som er av skjerm ser så CCC aktig ut Samt eksos bytte, fjerning av grøftelys Er CIC ja:) Venter på svar fra en som skal sveise eksos. Det med fjerning av grøftelys er litt fram og tilbake hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 +1 til fjerning av grøftelys og montering av M3-front Og M3-interiør. Freakshow og HPVL reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 26, 2016 Forfatter Share Skrevet April 26, 2016 Ser ut som jeg kanskje får spons til soting og helfoliering og trenger noen forslag av folket. Sitter og kikker på Laguna Seca eller Estoril blå med svarte detaljer. Kanskje rødt? Kanskje en individual farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 26, 2016 Share Skrevet April 26, 2016 Ta en farge "ingen" har maken til på e92, hva med Laguna Green med antrasitt detaljer. Nydelig farge både i solskinn og regnvær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mai 22, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2016 Etter litt att og frem fant jeg ut at det begynner å være veldig mange Japan Racing jr11 felger på 9x i Norge så begynte å lete etter andre felger. Idag fikk jeg tlf jeg takket ja til. Neste uke bytter jeg mine felger mot 1 sett strøkne 18" rondell d58 8.5j og 10j med 225/40 og 235/40 eller 245/35(40), 1sett med 18" rondell d58 8.5j og 10j spraylakka svarte med noen riper som skal bli pusset og lakkert senter i noe typ gun metal og 1 sett 19" 9j og 10j style 128. Har jo og 1 sett med GS performance d22 18j 4x 8.5j som jeg brukte på vinteren. Skal se hva jeg beholder og selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2016 Lenge siden jeg har skrevet noe her nå. Venter fortsatt på at felgene skal bli lakkert. Forventer å få felgene i slutten av uka. Når felgene kommer skal jeg dra til Haugesund for å sote sideruter framme, samt kanskje lyktenene og. Ellers så skal jeg mest sannsynlig bestille ny frontleppe og M4 style nyrer. Det ser og ut som det blir innkjøp av luftunderstell etter hvert. Skal kjøpe managment om ikke så altfor lenge, så handler jeg bags ila høsten. Trur ikke luft vil komme på iår, men er ganske utålmodig av meg, så vet aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juni 6, 2016 Share Skrevet Juni 6, 2016 Hvis du skal foliere, prøv å få tak i individual fargen "Neon Blau" er helt sinnsyk flott farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå