Gå til innhold

BMW E30 325e M-Tech 1. Restaurering. S54B32


Pyrox
 Share

Anbefalte innlegg

Dette blir rett og slett jævlig bra Pyrox! :) Det er ikke mange biler som blir så bra fra a - til å som denne. 

Liker spessielt godt blå strukturmassen, synest det blir en helt annen gjennomføringsgrad med samme farge under bilen, som på utsiden isteden for bare svart. E36n ble svart under, og det angrer jeg veldig på i dag, men e30n blir nok tatt på samme måte som din på undersiden til vinteren neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, hsd skrev:

Dette blir rett og slett jævlig bra Pyrox! :) Det er ikke mange biler som blir så bra fra a - til å som denne. 

Liker spessielt godt blå strukturmassen, synest det blir en helt annen gjennomføringsgrad med samme farge under bilen, som på utsiden isteden for bare svart. E36n ble svart under, og det angrer jeg veldig på i dag, men e30n blir nok tatt på samme måte som din på undersiden til vinteren neste år.

Tusen takk :) Funderte lenge på det, og når jeg kom over stukturmassen som kunne blandes med hva farge en måtte ønske var valget enkelt :) 

1 time siden, matsrh skrev:

Dette blir bare for strøkent! Må være helt herlig å skru med nye deler og "ny" bil. Hva skal du bruke bilen til når den står ferdig? 

Er blitt litt bortskjemt. Har en bruksbil som kunne trengt en god del omsorg, men er mye gøyere og holde på med e30'en, derfor blir det til at jeg alltid utsetter det! Ikke bra! 

Det er jeg litt usikker på, er en gjenganger med kommentarer som: Blir så strøkent at du ikke kommer til å tørre å bruke den. Noe jeg er ganske lei av å høre :) Men det blir nok å bruke den til forskjellige treff og søndagsturer :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta er heil gromt proskjekt. Og ikkje minst ein flink kar så klare å holda kjøretøyo sine strøkne og ikkje er redd for å bruka dei. 
Stå på! :D Gleder meg te å sjå resultat og ikkje minst håpe og få sett denna live :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Even :) Bare til å ta seg en tur med kawaen i sommer :) 

Har fått bilen ned fra karooserivuggen. Slengte på noen meget kledelige felger. Ser ut som en sand buggy. Nå står den på lakkverksted for lakk av motorrom og bagasjerom :) Fant ett bilde på facebook siden til M-teknikk fra når han hentet bilen i Tyskland. Artig å se igjen :) 

image.thumb.jpg.1f14249cb8f4db23d9459bc6image.thumb.jpg.03c862893cd1ccb6070a91b6image.thumb.jpg.afdd341210622b20301a8dc4

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, RF91 skrev:

Litt bedre stand no enn tidligare, ja :P

Ja håper da på det :) 

11 minutter siden, jonas1/// skrev:

Ser s54en får et fint hjem hvertfall :)

Hehe, det passet helt suverent å få tak i motor nå :) Det nye hjemmet er klart :) 

image.thumb.jpg.d298a04c18577b6f8a364383image.thumb.jpg.750e5f2110d7fe59adcab9c6image.thumb.jpg.96a884f021ec99c7015a8040image.thumb.jpg.96e9b4338a32318f721a8c24image.thumb.jpg.cac16d7628b2424ec756ff77image.thumb.jpg.fd25289c376ba07cf0e1d330

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig gøy og holde på med ja :) Jobben med karosseriet har vært ett slit innimellom, men har hele tiden sett frem til den tiden her, nemlig montering :) Det har boostet motivasjonen min hele veien :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...