Gå til innhold

BMW E30 325e M-Tech 1. Restaurering. S54B32


Pyrox
 Share

Anbefalte innlegg

Påtide med en liten oppdatering. Stereo er ferdig koblet :) Kjøpte en brukt forsterker og den hadde selvfølgelig to blåse utganger. Tenker å kjøpe en ny med ekstra utgang til rca/phono kabler, slik at jeg i senere tid kan gi signal til en mono forsterker til å drive en liten subb! 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Måtte kappe av rørene til varmeapperatet for å gå klar innsuget! Som igjen gjorde at jeg måtte lage nye slanger og plassere slangeklemmer på innsiden av bilen :) 

image.jpeg

image.jpeg

Har og fått dillet litt med interiørlys, byttet de gamle pærene ut med LED pærer, stor forandring :) 

Original pære

image.jpeg

LEd pære

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvor er det mest sårbare punktet i forhold til subbing? Ser jo for meg at det er midt på bilen? Misliker sterkt og gjøre en jobb to ganger, tror jeg prøver og ser hvordan det går. Blir det ett problem får jeg heller ta det om igjen :-D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trengte noen positive kommentarer nå :) Så takk for det :)  

Luftet clutchen, den fungerte i 2 min før den mistet alt trykk og det fosset bremsevæske ut av girkassen :shock: Slaven er/var helt ny! Så lurer fælt på hva som har skjedd inni der.

I tillegg fant jeg en lekkasje på t stykket til bremserørene bak. Og lekkasjen er selvfølgelig på røret som går hele veien bak. 

Over til noe positivt. Servostyringen er komplett :) 

image.jpeg

image.jpeg

Regnet med det er nok fall?

image.jpeg

Lagde en enkel brakett sånn at BTR ikke ligger løst. 

image.jpeg

Bensinsystemet er ihvertfall tett :) 

image.jpeg

image.jpeg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklaga å muligens burst your positive bubble her no, men eg har plassert servooljebeholdaren på samme plass som deg (M50-motor), og eg høyrer ein liten lyd frå pumpa når eg svingar. Mistenker at fallet blir litt i minste laget og dermed får ikkje pumpa nok olje. Derfor skal eg flytte beholdaren lenger opp når bilen blir tatt i bruk, og eg vil anvefala deg å gjere det samme. 

Kan sjølvsagt hende at pumpa mi rett og slett har fått litt knekken oppigjennom åra og at du ikkje vil få eit einaste problem, men gud so kjedelig det vil vera om det syner seg å ikkje vera godt nok :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, RF91 skrev:

Beklaga å muligens burst your positive bubble her no, men eg har plassert servooljebeholdaren på samme plass som deg (M50-motor), og eg høyrer ein liten lyd frå pumpa når eg svingar. Mistenker at fallet blir litt i minste laget og dermed får ikkje pumpa nok olje. Derfor skal eg flytte beholdaren lenger opp når bilen blir tatt i bruk, og eg vil anvefala deg å gjere det samme. 

Kan sjølvsagt hende at pumpa mi rett og slett har fått litt knekken oppigjennom åra og at du ikkje vil få eit einaste problem, men gud so kjedelig det vil vera om det syner seg å ikkje vera godt nok :P

Er det ikke ett filter i beholderen som kan tette seg? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, EDH_Performance skrev:

Er det ikke ett filter i beholderen som kan tette seg? 

 

Hmm, jo, når du seie det so innbille eg meg at da e ei sil i botn av beholdaren. Men eg trur ikkje den er tett av meg, for då ville eg sett da når eg dreiv på med flyttinga av beholdaren. Då tømte eg nemlig all olje ut på golvet i garasjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...