Pyrox Skrevet Februar 1, 2016 Forfatter Skrevet Februar 1, 2016 Takk Betalte 3400,- for pulverlakkering. Sandblåste delene selv! Hadde kostet 5800,- for begge deler. Så det koster endel men absolutt verdt det, syns nå jeg Har fått bolter og div fra el galvanisering (gullkromat) Meget fornøyd bimmerR og RF91 reagerte på dette 2
Gabz Skrevet Februar 2, 2016 Skrevet Februar 2, 2016 Snakk om å restaurere ned til hver mutter og bolt, haha! Blir veldig bra
Pyrox Skrevet Februar 2, 2016 Forfatter Skrevet Februar 2, 2016 On 1 Feb 2016 at 22.28, Freakshow skrev: nydelig! Takker og bukker 11 timer siden, Gabz skrev: Snakk om å restaurere ned til hver mutter og bolt, haha! Blir veldig bra Haha Ja kan jo ikke skru fast rustne/skitne bolter når alt annet er shinet, da ligger en jo skikkelig merke til det. Koster heller ikke mye penger eller kalorier å få det gjort Tusen takk for det
Pyrox Skrevet Februar 6, 2016 Forfatter Skrevet Februar 6, 2016 Sliter fortsatt med å få tak i diff. 188 sperrediff, helst med 3.25/3.15 utveksling. Ingen som har eller vet om noen som har og vil selge? Foringer og lager på plass Ja jeg går for originale foringer for kjørbarheten sin skyld! Her er det bare å komme med innspill.
G-RACING Skrevet Februar 7, 2016 Skrevet Februar 7, 2016 Gler meg til å sjå denne bilen ferdig! Keep up the good work!
Pyrox Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Skrevet Februar 8, 2016 Takk for det Aleksander Har endelig fått tak i de berømte "gullbeina" Kalippere og klaver er sandblåst, epoxy grunnet og lakket med bilen sin farge Venter på div tetninger før jeg får montert de sammen Godt å få vekk lakkteltet bimmerR, tpmek og Hardtop reagerte på dette 3
anbjørn Skrevet Februar 9, 2016 Skrevet Februar 9, 2016 Fantastisk flott prosjekt dette. Kjekt å følge med
volvobrage Skrevet Februar 10, 2016 Skrevet Februar 10, 2016 Ser fantastisk bra ut!:) Polyforingar øydelegger vel ikkje kjørbarheten. Merkar ikkje så mykje til det utenom når ein skal kjøre fort?
Pyrox Skrevet Februar 14, 2016 Forfatter Skrevet Februar 14, 2016 Takk dere Volvobrage: Har vært passasjer i en e30 som hadde polyforinger i hele understellet. Det duret og bråket alt for mye for min smak. Denne skal aldri på bane, så tror det vil funke greit med orginale foringer, kraftigere stab stag, og tårnavstivere Men dette er jo ting jeg kan endre med tiden! Slenger med noen bilder. Går sakte på frem! Alexander Stamsaas, tpmek, bimmerR og 1 annen reagerte på dette 4
Pyrox Skrevet Februar 16, 2016 Forfatter Skrevet Februar 16, 2016 Slenger med noen bilder av ferdig monterte calippere og lakket fjørbein Fjørbeina er lakket med selemix industrilakk. Alexander Stamsaas reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Februar 16, 2016 Skrevet Februar 16, 2016 E da pulverlakk den lakken so e brukt på fjørbeina? Og tar eg feil om eg trur da e E30 M3-fjørbein? Sia du kalla dei for "gullbeina" og ha skaffa deg 5-bolts skiver
Pyrox Skrevet Februar 17, 2016 Forfatter Skrevet Februar 17, 2016 Nei de er lakket med selemix industrilakk, tåler endel Det stemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå