orjan66 Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 (endret) Her er nå min schulz som jeg har begynt å resturere, kjøpte den februar 2014 men har bare såvit begynt nå hadde en tråd på bimmeren.no men den siden er nå borte... så pøser på med noen bilder Endret Januar 9, 2016 av orjanor BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 21, 2015 Forfatter Share Skrevet September 21, 2015 Ble litt rotete men, hadde BT på besøk idag for at de skulle ta noen bilder og div før jeg begynte på høyre dempertårn, alt ble greit så da er det bare å fortsette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Får følga med her og, sidan bimmeren ikkje e meir orjan66 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbjørn Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Ser ut til at du gjør en meget god jobb her. Hvordan liker du den karosserisnurra? Har en jeg også, men har ikke fått tatt den i bruk ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Ser sdu er fra Verdal har du hentet denne bilen i Nord-Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 21, 2015 Forfatter Share Skrevet September 21, 2015 Ser ut til at du gjør en meget god jobb her. Hvordan liker du den karosserisnurra? Har en jeg også, men har ikke fått tatt den i bruk ennå. snurra er helt konge den verd hver ei krone når man skal gjøre en slik jobb vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orjan66 Skrevet September 21, 2015 Forfatter Share Skrevet September 21, 2015 Ser sdu er fra Verdal har du hentet denne bilen i Nord-Norge? fra verdal ja nei hentet bilen i møre, kjøpte den av H_Vatn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 21, 2015 Share Skrevet September 21, 2015 Schulz E28 er digg! Her må jeg følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Tøffe saker! Her må følges med! BT innom, fått godkjent ombygg alså? Skal org motor oppi igjen eller noe som trykker litt mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSJ Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Artig med prosjekter i nærområdet! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Rått prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 22, 2015 Share Skrevet September 22, 2015 Tøft prodjekt! Er veldig kjekt å sjå så godt sveisearbeid. Er alt for mange bilar som blir ødelagt med dårleg karosseri- ogsveisearbeid. Stå på vidare, og legg ut bra med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 her skal det følges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnigoon Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 flott arbeid. etter det jeg har hørt så blir denne 110% dønn orginal med m30b25 automat, litt kjedlig men samtidig riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 27, 2015 Share Skrevet September 27, 2015 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå