Gå til innhold

DanielStance's E34 Sedan


Daniel.
 Share

Anbefalte innlegg

Donerer en av dere en brukt en da? :P Jeg har alle, men en mangler den ringen bakpå. Og blir litt teit å sette en flett ny senterkopp på en felg med stygg lakk :P

Jeg synes ærlig talt du skulle ta deg råd til ett sett brukte senterkapsler, de koster ikke mer enn noen hundrelapper. Viktig å prioritere i riktig rekkefølge, få skikk på den og få bilen i god teknisk stand før du begynner med senk og alt annet ;) Mange E34 som går på dynga med feil prioriteringer over tid. Ellers så ser det jo ut som du har en veldig hel og pen bil som det krever veldig lite tid og penger for å få helt 100 prosent, jeg har mer å ta tak i med min for å si det slik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta service snart så da er senterkopper kraftig nedprioritert. ;) Bilen er desverre ikke strøken, er en del rust bobler og sånt. Og hvis katalysator faktisk er tett så må jeg få gjort noe med det snarest. Grunnen til at jeg tenkte å ta senk nå er at det er ene eller begge tårnlagrene fremme er defekte så kunne jeg jo like godt montere senk når jeg allikevel må demontere ting og tang der. Men problemet er jo når og hvor jeg skal få gjort det, og OM jeg klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Du kan plastidippe de gunmetal grey nå også lakke de opp igjen på sommeren igjen ;)

 

Vi får se :P Får jo kjøpt spraybokser med felgensilber metallic på GS. :P Vet ikke om det er det som er på BMW felger originalt.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ting ryker i tur og orden..

Tårnlagre, katalysator, og nå vindu høyre foran, vil ikke åpne seg, kommer den samme lyden som når man trykker på opp knappen når vinduet er helt igjen, og nå har sikkert den sensoren på diffen begynt å tulle siden nålen på speedo av og til hopper opp og ned. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selg sedan, behold touring. Problem løst ;)

 

Touring: Gått 309k, slitt stoff interiør, veldig lite utstyr, stygg i lakken, småbulker, diverse rust, defekt viskosekobling, kabelbrudd i bakluke, annet småplukk

Sedan: Gått 272k, lite slitt skinninteriør, bra med utstyr, stort sett fin i lakken, defekt tårnlagre (har nye), tett katt (får muligens skaffet komplett eksos med kat neste uke), mulig defekt sensor på diff (kan kanskje fikses med å rense den). Generelt bedre stand en touringen.

 

Har mer grunn for å beholde sedanen, syns jeg i hvertfall. Har også en del planer for den, og er mer villig til å svi av penger på den enn touringen.

 

Pffft. Selg touring, påkost litt stæsj på denne :D

 

Er det jeg har tenkt, men det er jo så fuckings vanskelig å få solgt den, uten å måtte la den gå for det som i mine øyne er "gi vekk pris", ja den er ikke strøken og ja den har gått langt og må påkostes LITT for å få den i tipp topp stand, men den er tross alt godkjent til 2017, kanalene er ikke opprustet som på de fleste E34 som er til salgs for tiden, og ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...