Daniel. Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 mm, jo må få fjernet katalysatoren muligens. så må eg finne ut hvorfor vinduet h. foran ikke funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 ta av dør trekk så finn du sikkert ut, regne me du har sjekka sikringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 (endret) Har ikke kommet så langt enda. Har ikke vært mye vits heller, fordi alle vinduene har vært frosset fast de siste dagene pga minusgrader så den hadde nok ikke åpnet seg uansett. Endret Januar 10, 2016 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 ahaa.. får tine den i en garasje hos en kamerat da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 Da var det min tur å ikke få lukket døren haha. Den ville ikke holde seg igjen i dag morres.. Merkelig at det ikke skjedde de dagene det var kaldere enn i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Prayfordanielsdoor2016(hæsjtæggergay) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 Prayfordanielsdoor2016(hæsjtæggergay) Ventet på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 #cut4bieber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 #kuttforjosteinbever--- Fordi jeg er ekstremt lat, så vurderer jeg å svi av pengene jeg fikk fra touringen på ny katalysator og simons eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 #kuttforhudentiljosteinbever --- Fordi jeg er ekstremt pertentlig, så vurderer jeg å svi av pengene jeg fikk fra touringen på ny katalysator og simons eksos Ordlegg deg litt annerledes, så går du fra blakkfis til kakse Hvert fall på nett. Haha. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 Ordlegg deg litt annerledes, så går du fra blakkfis til kakse Hvert fall på nett. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 I dag fikk jeg opp døra mi, oh, the irony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 Jeg fikk min dør opp også, men den ville ikke holde seg igjen Skjønner bare ikke hvorfor det ikke skjedde når det var kaldere ute enn det det er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Husker enda når jeg gikk i barnehagen og min far hadde en gammel corolla fra sent 70/tidlig 80 tallet og verken førerdøra eller passasjerdøra ville lukke seg, så min far dro et tau mellom dørhåndtakene på innsiden av hver dør og knyttet på midten slik at begge dørene ble holdt lukket av samme tauet xD Kunne forøvrig ta ut nøkkelen mens bilen gikk og bilen kunne startes med en teskje Gode minner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 høres ut som dei gamle tenningslåsene til nissan. flattjern var nokk. wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå