Gabz Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Haha, åh? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 Haha, åh? Har jo sagt til deg hva som er gale med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Åja, sant det Glemsk på kvelden, jeg.. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2015 Nytt batteri hjalp. [emoji1] Gamle var jævla svært, så egentlig ut til å være for stort for der det stod også [emoji14] Skjer ikke så mye med bilen men.. jaja. Øvekjøring nå [emoji38] Må få skiftet tårnlagre. Er litt tung på rattet. Koselig denne bilen. Savner koppholdere da [emoji38] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 24, 2015 Share Skrevet Oktober 24, 2015 Godt å høre at det løste seg Hvordan tok du deg inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2015 (endret) Inn framme, ta ene stolen frem, klatre bak og jobb i veldig trang plass [emoji38] Endret Oktober 24, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 24, 2015 Share Skrevet Oktober 24, 2015 Haha, daså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2015 (endret) Jepp. Nettopp kommet hjem igjen Var digg å få kjørt bilen igjen nå Godlyd fra motor, komfortable seter, det føltes bra Gleder meg til jeg kan kjøre alene! Men sliter "litt" med dugg i bilen.. Vet ikke hvorfor det kommer så jævlig mye. Endret Oktober 24, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Flott E34 Daniel ! men skal denne senkes etter vinteren? (da du kaller deg DanielStance) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Takk Skal senkes ja, men ikke så mye. Har ikke akkurat så fine veier til å kjøre skamlav bil på, så bilr bare litt senk. Når jeg får gjort det, vet jeg ikke.. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Men sliter "litt" med dugg i bilen.. Vet ikke hvorfor det kommer så jævlig mye. Vask vinduene godt innvendig og utvendig, gjerne med salmiakk og varmt vann Hjalp mye til meg da det fjerner fett og liknende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Et godt triks mot dugg på ruter er å fylle kattesand i en sokk så tette den slik at den ikke lekker/søler og tilslutt plassere/gjemme den under et bilsete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Lappen!! Sndvik, Shattered, sandersander og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Grattis, er vel ikke ute og kjører noe særlig i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Grattis, er vel ikke ute og kjører noe særlig i dag? Haha jo er ute å kjører nå xD ble ekstra tur siden jeg kjørte feil til skolen [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå