Gå til innhold

Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.


 Share

Anbefalte innlegg

Skal ha det i bakhodet :) 

I går fikk jeg "ny" batterikabel av D.Toft. Tusen takk! Montering gikk knirkefritt og i følge diagnoseutstyret, så virker den (battery safety terminal G19.) :) Denne har jo eksplosiver som skal kutte strømtilførsel ved kollisjon, og har dermed en sensor som går til SRS modulen. Nå mangler jeg kun airbag i venstre bakdør, men jeg har avtalt handel og betalt en fyr på E39 gruppen (facebook) i dag, så håper den kommer kjapt. 

Det kan være jeg må bytte selve Airbagmodulen også, da jeg ikke får slettet feilkodene til de som virker ,men som ikke virket før. Ingenting lyser rødt for aktiv feil, så de burde egentlig kunne slettes og lampen slukkes. :P 

airbag15.06.jpg

Edit: Fikk på plass airbag i venstre bakdør og den virket også :) Endelig ferdig!

airbag2222.jpg

Meeen airbagmodulen er dessverre søppel. :P Må finne en brukt en og kode den inn. 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
12 timer siden, Freakshow skrev:

blir nok bra det!!! :D
må lage før og etter klip ;)

gjerne med akselerasjon! fordi stillestående får man jo ikke feelingen av lyden :)

Yes. Det skal jeg få til :) 

11 timer siden, D.Toft skrev:

blir bra det.

blir det komplett med grenrør og da?

catter da?

Håper det. Ikke så lett å dømme ut i fra youtubevideoer, men det meste høres også bedre ut irl. 

Nei, skulle gjerne hatt komplett, men det må bli senere :P 

Så i første om gang blir det bakpottene og x-pipe som erstatter "resonator." Dermed blir det originale katalysatorer og eksosmanifolder. 

Gleder meg :) Tenkte å bare lakkere x-pipen sort, med varmebestandig lakk, for å få den litt mer diskrét. Så får jeg jo TÜV på bakpottene, som er greit å ha til kontroll eller visning :P 

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Thundercoil changed the title to Min E39 M5 - Pensjonert på ubestemt tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...