Thundercoil Skrevet Juni 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2016 Den har jeg ikke prøvd, så får ta deg på ordet! Men er uansett en god stund til jeg trenger mer såpe. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 haha! ja den gallon dunken har du en stund! xD men du får prøve den neste gang eller kjøp den lille xD fantastisk god såpe ^^ like mye glid om ikke bedre en den du kjøpte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 (endret) Skal ha det i bakhodet I går fikk jeg "ny" batterikabel av D.Toft. Tusen takk! Montering gikk knirkefritt og i følge diagnoseutstyret, så virker den (battery safety terminal G19.) Denne har jo eksplosiver som skal kutte strømtilførsel ved kollisjon, og har dermed en sensor som går til SRS modulen. Nå mangler jeg kun airbag i venstre bakdør, men jeg har avtalt handel og betalt en fyr på E39 gruppen (facebook) i dag, så håper den kommer kjapt. Det kan være jeg må bytte selve Airbagmodulen også, da jeg ikke får slettet feilkodene til de som virker ,men som ikke virket før. Ingenting lyser rødt for aktiv feil, så de burde egentlig kunne slettes og lampen slukkes. Edit: Fikk på plass airbag i venstre bakdør og den virket også Endelig ferdig! Meeen airbagmodulen er dessverre søppel. Må finne en brukt en og kode den inn. Endret Juli 1, 2016 av Thundercoil D.Toft og Bækkmann reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 22, 2016 Share Skrevet Juni 22, 2016 Går framover nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2016 (endret) Ja, det går i sneglefart. Haha. Meeen.... Neste måned blir artig Hint: OOXOO Endret Juli 8, 2016 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 hugs hugs kisses hugs hugs? oO Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2016 Haha. Helt riktig gjettet Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 X-pipe med supersprint eksos? Eneste logiske jeg kunne få det til å bli, haha. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2016 Hahaha. Yes Supersprint x-pipe med supersprint eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 12 timer siden, Julianv skrev: X-pipe med supersprint eksos? Eneste logiske jeg kunne få det til å bli, haha. så du mener ikke min forklaring var logisk?! hhahahha xD Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 12 timer siden, Thundercoil skrev: Hahaha. Yes Supersprint x-pipe med supersprint eksos blir nok bra det!!! må lage før og etter klip gjerne med akselerasjon! fordi stillestående får man jo ikke feelingen av lyden Bækkmann reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 blir bra det. blir det komplett med grenrør og da? catter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 (endret) 12 timer siden, Freakshow skrev: blir nok bra det!!! må lage før og etter klip gjerne med akselerasjon! fordi stillestående får man jo ikke feelingen av lyden Yes. Det skal jeg få til 11 timer siden, D.Toft skrev: blir bra det. blir det komplett med grenrør og da? catter da? Håper det. Ikke så lett å dømme ut i fra youtubevideoer, men det meste høres også bedre ut irl. Nei, skulle gjerne hatt komplett, men det må bli senere Så i første om gang blir det bakpottene og x-pipe som erstatter "resonator." Dermed blir det originale katalysatorer og eksosmanifolder. Gleder meg Tenkte å bare lakkere x-pipen sort, med varmebestandig lakk, for å få den litt mer diskrét. Så får jeg jo TÜV på bakpottene, som er greit å ha til kontroll eller visning Endret Juli 14, 2016 av Thundercoil Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2016 (endret) Vasket bil og knipset noen bilder Det kom en helt ny Z4M et stykke bak meg, på vei mot shooten. Han ga flat pedal for å ta meg igjen, kjøre ved siden av meg og så vinke. Haha. Koselig Endret Juni 14, 2017 av Thundercoil Gorg, Daniel., E.C. og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 14, 2016 Share Skrevet Juli 14, 2016 Lekkert! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå