Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hah jeg har 3

1 02 525dat

1 99 525tds

1 97 528iat

Men siste teller ikke da den ikke er verdt å redde

Skrevet

Hah jeg har 3

1 02 525dat

1 99 525tds

1 97 528iat

Men siste teller ikke da den ikke er verdt å redde

go mann! :D

E39 touring er fint det, er bare at jeg savner sedan :) Så har lyst på det nå..

trur du har slått deg jeg oO

Skrevet

Hahaha, neida, er bare ubesluttsom :lol: Noen biler liker jeg best i stasjonsvogn, andre i sedan, og andre i coupe osv. Men E39 har jeg ikke helt bestemt meg på..

Skrevet

kunne vel hvertfall gått for 325tds? :P

Var en spøk; selv var jeg et hårstrå fra å hente meg en, de går enda billigere enn 320d igjen, men går også katastrofalt ræva, hadde selv en i ei uke.

Jeg synes 320d'en er veldig grei, er ikke e39, men man merker at bilen er veldig grei å kjøre, komfortabel nok. Eneste savnet er sekserlyden og litt mer power - jeg bruker heller noen høvdinger på å chippe bilen enn å bytte den nå. Kjørte Djwik sin 525d denne uka, savner som sagt draget :P

Men; 320d veier (touring) ca 1460 kg. Kunne ikke tenkt meg samme motor i 520d da den er mye tyngre (uff, tenk med autolat i tillegg) - sjekka opp, 520d er bare 30kg tyngre (sedan, touring er 100 pluss) :P

Skrevet

Nå er jo saken at jeg vil ha bil som går billigere, derfor jeg velger diesel. Og får jeg lavt forbruk så er jeg fornøyd, da driter jeg i kraften :P Så kan jeg heller vente til jeg har litt bedre råd med å skaffe en bil med litt futt i. Har jo planer om en MX-5 med turbo når jeg får heltidsjobb til sommeren og økonomien jevner seg ut. Da har jeg den som leketøy også kan jeg ha E39/E60/E90 diesel som daily :wub:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...