Gå til innhold

Gabz' nye E39 touring - Solgt.


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

kunne vel hvertfall gått for 325tds? :P

Var en spøk; selv var jeg et hårstrå fra å hente meg en, de går enda billigere enn 320d igjen, men går også katastrofalt ræva, hadde selv en i ei uke.

Jeg synes 320d'en er veldig grei, er ikke e39, men man merker at bilen er veldig grei å kjøre, komfortabel nok. Eneste savnet er sekserlyden og litt mer power - jeg bruker heller noen høvdinger på å chippe bilen enn å bytte den nå. Kjørte Djwik sin 525d denne uka, savner som sagt draget :P

Men; 320d veier (touring) ca 1460 kg. Kunne ikke tenkt meg samme motor i 520d da den er mye tyngre (uff, tenk med autolat i tillegg) - sjekka opp, 520d er bare 30kg tyngre (sedan, touring er 100 pluss) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo saken at jeg vil ha bil som går billigere, derfor jeg velger diesel. Og får jeg lavt forbruk så er jeg fornøyd, da driter jeg i kraften :P Så kan jeg heller vente til jeg har litt bedre råd med å skaffe en bil med litt futt i. Har jo planer om en MX-5 med turbo når jeg får heltidsjobb til sommeren og økonomien jevner seg ut. Da har jeg den som leketøy også kan jeg ha E39/E60/E90 diesel som daily :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...