Shattered Skrevet Desember 5, 2015 Share Skrevet Desember 5, 2015 Spent på å se hva Frank(enstein) mener om bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2015 Haha, jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 Hva er planene dine hvis du skal selge denne a? E36 igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2015 Aldri Hvis jeg selger så er det til fordel for E39 diesel sedan med manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 pfffft! touring er jo tingen! bare se på meg! jeg har 2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 Hah jeg har 3 1 02 525dat 1 99 525tds 1 97 528iat Men siste teller ikke da den ikke er verdt å redde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2015 E39 touring er fint det, er bare at jeg savner sedan Så har lyst på det nå.. HenrikSolberg og wrnr1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 Hah jeg har 3 1 02 525dat 1 99 525tds 1 97 528iat Men siste teller ikke da den ikke er verdt å redde go mann! E39 touring er fint det, er bare at jeg savner sedan Så har lyst på det nå.. trur du har slått deg jeg oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2015 Hahaha, neida, er bare ubesluttsom Noen biler liker jeg best i stasjonsvogn, andre i sedan, og andre i coupe osv. Men E39 har jeg ikke helt bestemt meg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 Synes du skal ha e36 318tds sedan ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2015 Om jeg noen gang skal ha E36 igjen, så skal det være M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 Synes du skal ha e36 318tds sedan ;) kunne vel hvertfall gått for 325tds? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2015 325 er i det minste bedre, men da hadde jeg heller gått for 525TDS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 kunne vel hvertfall gått for 325tds? Var en spøk; selv var jeg et hårstrå fra å hente meg en, de går enda billigere enn 320d igjen, men går også katastrofalt ræva, hadde selv en i ei uke.Jeg synes 320d'en er veldig grei, er ikke e39, men man merker at bilen er veldig grei å kjøre, komfortabel nok. Eneste savnet er sekserlyden og litt mer power - jeg bruker heller noen høvdinger på å chippe bilen enn å bytte den nå. Kjørte Djwik sin 525d denne uka, savner som sagt draget Men; 320d veier (touring) ca 1460 kg. Kunne ikke tenkt meg samme motor i 520d da den er mye tyngre (uff, tenk med autolat i tillegg) - sjekka opp, 520d er bare 30kg tyngre (sedan, touring er 100 pluss) Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2015 Nå er jo saken at jeg vil ha bil som går billigere, derfor jeg velger diesel. Og får jeg lavt forbruk så er jeg fornøyd, da driter jeg i kraften Så kan jeg heller vente til jeg har litt bedre råd med å skaffe en bil med litt futt i. Har jo planer om en MX-5 med turbo når jeg får heltidsjobb til sommeren og økonomien jevner seg ut. Da har jeg den som leketøy også kan jeg ha E39/E60/E90 diesel som daily Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå