Djwik Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 Ah, shit.. Billig blir det vel ikke, nei. også må det kodes mellom tiden kan du bruke reserve nøkkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 (endret) Ai ai ai, kasta du den? I alle guidene om knappebytte er jo det at du ikke må fjerne den som nevnes mest. Endret Desember 24, 2015 av Poppy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Desember 24, 2015 Share Skrevet Desember 24, 2015 greide å kaste min engang også men jeg hadde flaks å fant den på toppen av bøtta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2015 (endret) Reservenøkkelen har sentrallås og alt, så får bare bruke den La merke til den etter at nøkkelen var skrudd sammen men tenkte ikke så mye over det.. Aldri sett den før selv om jeg har åpnet 2-3 sånne nøkler. Menmen, da vet jeg det til neste gang! Endret Desember 24, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 Beklager mobilbilder med drittkvalitet igjen.. Menmen. Fikk endelig gitt bilen en kjøretur, vask og full tank Så det var godt. Får håpe jeg får noe interesse på den snart, da.. Ikke akkurat den beste perioden for salg nå, merker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 hvor har du gjort av speilrefleksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 Kondemnert for en stund siden.. Og har ikke penger til det nye jeg vil ha enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Kondemnert for en stund siden.. Og har ikke penger til det nye jeg vil ha enda det som hadde fått brus eller vann over seg? det ble ikke i orden? hvordan kamera tenker du på da? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 (endret) Stemmer, ble sølt skorens-greier som dama hadde med seg. Var hos forsikringsselskapet i 3 måneder før de fant ut at det ikke kunne reddes.. Skal ha Nikon D7100 Så da må jeg få tak i nye objektiver også. Endret Desember 25, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 det er surt fikk du no penger igjen for det da?hvordan kamera hadde du før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 (endret) Jepp! Hadde Canon 550D Fikk igjen gavekort på det jeg betalte for det, nemlig 4000 kroner. Nye kameraet koster 7000 for huset alene, også skal jeg ha noen objektiver ved siden av. Har nok i mellomlegg nå, men vil prioritere å kjøpe dieselbil først.. Endret Desember 25, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Jepp! Hadde Canon 550D Fikk igjen gavekort på det jeg betalte for det, nemlig 4000 kroner. Nye kameraet koster 7000 for huset alene, også skal jeg ha noen objektiver ved siden av. Har nok i mellomlegg nå, men vil prioritere å kjøpe dieselbil først.. har du de gamle objektene enda? eller har de gått i vasken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2015 De har jeg enda Har lånt dama sitt 600D med mine objektiver når jeg hadde de siste shootene. Men de må jeg jo selge snart, så.. Får se hva det blir til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 prater med deg på face om de! skulle hatt flere xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 25, 2015 Share Skrevet Desember 25, 2015 Ser du vil bytte i E38, blir ikke det dyrere å eie en sånn enn 520ia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå