StigJ Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 6500,- svindyrt? Følger jo med komponenter for sikkert over 5500,- Koster å lage skikkelig kasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Elementene følger med ja! Da var det ikke så ille nei Akkurat stått opp, ser du.. StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Jeg har fullstendig glemt bildene jeg skulle poste! Skal prøve og huske det i dag!Den siste der var jo genial, vis den passer uti sida skal jeg ha en sånn!Den er jo enda bedre en den enkle jeg har nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Om noen av dere tester den så tar jeg gjerne i mot erfaringer Men ja, bilder hadde vært fint! Tenker å gå ned den ruten i første omgang. Bruke 12" jeg har, bygge inntil seteryggen sånn at jeg får løftet opp gulvplaten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Tenkte heller at jeg da kan fjerne kompressoren Har en sub liggende, så vil bare skaffe en monoblokk og bygge noe enkelt og greit uten å gå helt OT men du får bilen lavere på luft bak en med fjærer! du har jo sett min. og den er på det laveste bak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Tenkte mest fordi at jeg da kan ta bort kompressor og bygge sub i reservehjulsbrønnen Tar jo en del plass den kompressoren. Dessuten er det jo en risiko for at belgene ryker og da blir det dyrt.. Nå har de blitt byttet av forrige eier, men fortsatt. Det kommer nok til å skje en gang. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainSexy Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Bit i det sure eplet å skaff deg en 2x12 kasse Er vell fortsatt en del plass selv med kassa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 (endret) Får prøve å bygge en enkel med den jeg har nå først Hvis jeg først har råd til en 2x12", så har jeg planer om en GZ 15" jeg ønsker meg Endret Oktober 28, 2015 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainSexy Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Dobbel GZ 15" låter nok fett! Har GZ 2x12'' i min E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Har ei kasse med 2x10" GZ Uranium, og en GZ forsterker. Spiller som faen i helvete, men hadde litt mangel på strøm når jeg hadde det i bmwen sist. Det er ei ferdigkasse, som går akkurat under rollo, og ikke stikker frem på plata i gulvet.Passer egentlig helt perfekt. Så hadde jeg forsterker over batteriet. Fant foresten bilda jeg skulle laste opp her. Fikk akkurat barnevogna inn ved siden av kassa her, så det passa i grunnen veldig bra. Og den var lett og fjerne om det trengtes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Se der, ja! Takk for bilder Link til GZ-kassa du har? Når du sier det spiller som faen i helvete, hvordan mener du da? For jeg har lyst på et oppsett som spiller bra med punch, men også dypt. Men er dritt lei billige kasser som bare rister hele bilen med dybde, og drukner lyden i bass. Vil ha det kraftig, men rent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Var ikke ei GZ kasse, men ei enkel ferdig trykkasse, som jeg satte egne elementer i. Nei de dunka rimelig bra, med fryktelig bra trøkk, dog var det når jeg hadde den i V70'en jeg hadde, med ekstra batteri og kondensator (for hva det er verdt..) Dunka sinnsykt, med fast og fin, dyp bass. Jeg er ikke så veldig fan av bassreflex kasser, liker best lyden av trykk kasser. Var grusomt fornøyd med oppsettet i volvoen, men gjorde det altdi så seriøst i bmwen da jeg ville ha navi skjermen og alt det der orginalt.Og da går det ikke an og få det like bra som med en skikkelig cd spiller uansett. Finner ikke kassa eller elementene, da det er så pass mange år siden at karen jeg handla med har fått nye versjoner av alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Ah, okei, daså! Når jeg får råd så tenkte jeg å spandere på meg en slik, etter anbefaling fra Nautiluz. Får se hva det blir. Akkurat nå har jeg liggende en Hertz ES300 12" basser, som jeg skal bygge kassen til. Får se hvordan den leverer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Blir jo ei stor kasse det vel..? Tror det er disse jeg har, ganske like hvertfall. Kosta 3000,- pr stk så de var ikke akkurat billige.. Synd de bare står i kjelleren uten å bli brukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Nice! Ja, du får pakke dem opp igjen Blir stor kasse da, ja. Blir nok å bygge inntil hele seteryggen da, fra høyre vegg til venstre. CaptainSexy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå