Alpejohn Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Du har vel ikke koblet på andre enheter på ibus vel? Er det andre uoriginalt utstyr du har i bilen? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiigern Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Ingen andre enheter er koblet til bilen nei, alt er orginalt. Eneste som er gjort på ibus er at radio, video og nav modul, samt skjermen er skiftet for å få mk4 nav i bilen. Men ble gjort for et år siden og har funket helt fint til no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Du kan jo sjekke i WDS, og se hvor strøm og alt sånt kommer fra, vis du ikke har gjort det? Må jo re noe som holder den våken. Og når du kobler fra mk4 og skjermen fortsatt lyser så er det vel ikke den som styrer strømmen til skjermen heller.. Så da må vi finne ut hvor denne strømme n kommer fra. Sent fra min Nexus 4 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Jeg sjekket dette i WDS og alt styres av GM3. Det er noen andre relè, men ikke noen mange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiigern Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Da var GM3 modul #3 testet og fortsatt er alle problemene tilstede.. Tror vi snart kan se vekk ifra GM3 som synderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiigern Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Etter feilkodesøk viser LCM en feilkode med beskrivelse "Engine failsafe program". Noen som har kjennskap til denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Det kan være en gammel feilkode, som har blitt vist i speedometeret. Har du prøvd å slette alle feilkoder, kjøre litt og sjekke igjen? Så blir du kvitt alle gamle feil.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiigern Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Slettet alle feilkoder før jeg leste av nå sist. Failsafe koden kom tilbake etter ei lita stund, uten å starte bilen i det hele. Bilen har ikke vært kjørt siden tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Er det den nye lcm som står i nå? Er den kodet til bilen? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiigern Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Det er den orginale lcm som står i bilen nå siden problemene ikke forsvant etter byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiigern Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2015 (endret) Prøvde uten lcm men eneste som skjedde var at bremselysa bak ikke blinket når jeg slo av tenninga, ellers alt likt. Og for å legge til, alle moduler som er blitt testet er kodet til bilen Edit: Ok, var litt rask no, nav og skjerm skrudde seg av etter ett minutt ca når tenninga blei slått av. Dette når lcm er frakoblet.. Noen som forstår hvordan dette har seg??? Endret Oktober 15, 2015 av Wiigern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiigern Skrevet Oktober 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2015 Idag har far skiftet ut 16:9 skjermen med 4:3 skjermen som fulgte bilen orginalt men nav modulen og skjermen lyste fortsatt når tenninga var av. Han koblet til og med fra bakstykket, og selv da lyste skjermen og nav modulen. Noen som vet om dette skal være mulig eller om her er noe alvorlig gale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Ett rele som ikke kobler ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wiigern Skrevet Oktober 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2015 (endret) Alle rele er nå plukket ut uten at det hjalp. Skjerm og navigasjon lyser og går framdeles. Alle tips til hva som kan prøves verdsettes høyt da vi selv begynner å gå tom for ideer Edit: Motorstyringen er også koblet fra uten at det hjalp. Endret Oktober 19, 2015 av Wiigern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Da har du ikke tatt ut rett rele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå