Gå til innhold

BMW E91 318D 2009 LCI Black Sapphire Metallic


bjorneoen
 Share

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Gorg skrev:

Takk!

Bestiller de jeg :-) håper de matcher 80w pærene mine. 

Hvordan er de å montere? Plass til alt inni lykta?

Veldig fornøyd jeg hvertfall :) 

Lette å montere, litt trangt siden de bruker sånne varmespredere istedenfor vifte, men fikk plass til både LED "boksen" og alle varmesprederne med lokket på, så alt passa inni lykta ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som de må være mye lettere å vri på plass. Tror det er derfor mange sliter med svak styrke på de med kjøleribbevifte som er djævelont å vri når det er så trangt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 22.5.2016 at 7.03, Gorg skrev:

Ser ut som de må være mye lettere å vri på plass. Tror det er derfor mange sliter med svak styrke på de med kjøleribbevifte som er djævelont å vri når det er så trangt.. 

Ja var lette å vri på plass :) kan hende det er derfor ja!

Men ikke lett med disse lyktene uanset..

På 1 serien hadde jeg lykter hvor det gikk inn 1 glassrør på hver side av pære slik at det var optimalt å ha 2 pærer (1 på hver side) som lyste inn i hvert sitt glassrør. Men nå på 3 serien kommer begge glassrørene inn på samme sted, så er på en måte ikke noe vits med den pærer som sitter på "feil" side.. så mest optimalt er bare 1 veldig kraftig pære som lyser inn i begge rørene :) men det er ikke lett å finne.. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
On 26.5.2016 at 5.32, Gorg skrev:

Har du et sett tilgjengelig? Er ikke sikker på om jeg liker de på annet enn SUV. Men kledde den over! :)

Nei dessverre har ikke det :) Usikker jeg også, men de blei solgt uansett så da slapp jeg å prøve på det :) blir muligens style 128 isteden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, bjorneoen skrev:

Da var blank svart grill bestilt!

s-l1600.jpg

Og slike M-Sport clips:

s-l1600.jpg

Lettere med clips enn med tape :) Om jeg kommer til å bruke de vet jeg ikke, men syntes det var litt kult på 1-serien så vi får se :) Var så billig så måtte bare :P 

 

Hvor kjøpte du de klipsene? Dette blir bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3.6.2016 at 10.14, ahj skrev:

Hvor kjøpte du de klipsene? Dette blir bra :) 

Skal finne linken! :) 

http://www.ebay.com/itm/231958444200?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

Satt forresten også på sportsluftfilter i dag, fjernet bare toppen på luftbilterboksen, tok ut det flate innsatsfilteret og satt på det røde sportsfilteret :) Mye mer turbosus nå og "flappring", var litt kult :D er dette skadelig for motoren/turboen?? Vet at LMM ikke er så fan av slike filter, men ellers går det vel greit? 

Video:

https://youtu.be/tGE3c9wDZVk

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3.6.2016 at 18.07, Gabz skrev:

Får vel bare inn mer varmluft enn kald, egentlig :P Og null forskjell i ytelse. Men litt penere lyd er det nok!

Okei skjønner! :) blir nok innsatsfilter, fjerna det åpne filteret inntil videre :P blei litt for mye turbolyd hehe, hørte det sykt godt innvendig når vinduene var lukket, var kult men litt irriterende i lengden når det kom på hvert minste gasspådrag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par uker siden sendte jeg avgårde NBT navigasjonen min til en bedrift i Romania, de samme folka jeg kjøpte eNBT adapteren av slik at de kunne oppdatere NBTn til nyeste iLevel versjon hvor alle små bugs er fjernet og det i tillegg også er mye bedre støtte for nyere telefoner som blant annet iphone 6s i mitt tilfelle :) Fikk bildet fra de i dag, og NBT er nå oppdatert og mangler kun å bli kodet til min bil så er den klar for å sendes tilbake :D gleder meg til å få den tilbake, da skal den ha fått spdaten versjon 55. Valget stod mellom 55 og 58, men siden 58 har strengere sikkerhet og krever ekstra verktøy for koding av NBT enheten, så falt valget på 55. Ingen forskjell mellom 55 og 58 for de som har den i E-serien :) Vanligvis ville jeg oppdatert selv, men siden oppdatering av NBT krever at man har en F-serie så var det ikke så lett å få til uten videre..

En stor forskjell jeg la merket til på bildet de sendte meg var at NBT var på norsk!! :D Dette må jo ha kommet i oppdateringen, aldri vært på norsk før! :P Noen som vet noe om dette?

20160606_132248169_iOS.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, E.H.D skrev:

Fikk norsk språk i iDrive på 2015 modellen, i alle fall på F10. 

Ah okei nice! :) Viste ikke at det var mulig jeg, tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg :)  da er vel gjerne stemmestyringen på norsk også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, bjorneoen skrev:

Ah okei nice! :) Viste ikke at det var mulig jeg, tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg :)  da er vel gjerne stemmestyringen på norsk også?

Godt spørsmål, har ikke prøvd stemmestyringen på så ny bil. Men jeg er usikker, men 2013 kan jo ha svensk språk i iDrive, men jeg tror ikke stemmestyringen forstår svensk fordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...