Gå til innhold

BMW E91 318D 2009 LCI Black Sapphire Metallic


bjorneoen
 Share

Anbefalte innlegg

hvordan led ringer har du egentlig? veldig bra jobb du har gjort foresten! :D

Takk! :D

Kjøpte LED pærene som jeg la ut bilde av litt tidligere på denne siden :) disse bruker jeg både i angel eyesa og tåkelysa, er en ny type led pære med cree xml2 led 40w som skal gi 2500lumen på hver, funka veldig bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LED sota blinklys montert med M-logo :)

Synes det ble litt fint og matchet chrome detaljene på bilen samt LED pærene passet godt med blinklys LED pærene i frontlyktene. Mangler bare full Chrome grill så tror jeg det blir bra, og selvfølgelig M-Sport fangere da, det kommer ;)

 

post-67554-0-70185600-1447680845_thumb.j

post-67554-0-24611000-1447680847_thumb.j

post-67554-0-86872800-1447680848_thumb.j

post-67554-0-57955300-1447680850_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se M fangere på denne, men kan desverre ikke støtte de sideblinkerene der desverre :/

Jeg å! :) Litt usikker jeg også, synes de er ganske fine, liker ikke de originale da de ser kjedelige ut.. Vurderte lenge sota originale, tror det kunne vært kult.

Men måtte bare teste de, vet jo ikke om det blir bra eller dårlig før man har prøvd ;) men det hadde kanskje blitt bedre uten den chrome stanga i midten? Altså kun mørkt sota blinklys uten m merket og chrome, hva tror du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe joa! ;) hadde det vært kult :P for nøye meg med de originale inntill videre til det er noe penger å bruke hehe

Skal prøve å fjerne chromen på blinkerne etterpå, tror det kan bli finere uten de chrome linjene :)

Tror også at det blir M3 fangeren med tåkelys etterhvert, prøvd å finne 1m fangerne til e90/e91, men denne er umulig å finne i noe god kvalitet og til en normal pris..

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøre full e92 front da eller bare fanger?

Blir nok bare fangeren med det første :) Står mellom M3 fronten og vanlig M-Sport men tror det blir M3 look fangeren med tåkelysa.

 

Likte nok ikke sideblinkerne jeg heller, synes det ble for jalla. Men "vanlige" med sot ser jo greit ut :) Og hey, E92-front på E90 er jævlig fett!

Hva som var jalla med dem a? :) Den chrome lista, eller bare selv blinkerne? Har jo tenkt å gå for chrome grill, og har jo chrome lister rundt vinduene så tenkte at det derfor var kult med de blinkerne. Men enig i at de chrome listene kanskje var litt jalla.. men selve blinkerne var forsåvidt greie :) Men svarte originale hadde kanskje vært bedre ja.

 Ja det synes jeg å! :D

 

her er mine blinklys og bilen.

si ifra om jeg skal slette :D

Fin bil! ;D på din er jo alt svart så der passer de jo veldig bra, vet ikke hvordan helt svarte blir på min når jeg har tenkt å gå for chrome grill og chrome lister rundt vinduene? :) 

 

Kjør som jeg hadde på 1 serien. Helt svarte. Da går de ett med bilen og forsvinner :grin:

Ja så de var så og si usynlige, link? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...