gregus Skrevet September 23 Forfatter Skrevet September 23 Er det noen som vet om vinterlagringsplass i nærheten av Oslo? Gjerne på vestsiden, men åpen for å kjøre et stykke hvis nødvendig. Pluss om det er mulig å dra innom i løpet av vinteren og om det er mulig å vedlikeholdslade batteriet. Det er denne bilen som helst skulle hatt en plass for vinteren: Hatt den siden i fjor sommer, men somlet litt med å oppdatere tråden.. Er en 2008 modell, gått ca 65 000 km nå. Den er Jerez-sort med Bamboo Novillo interiør. Virker å være i veldig god stand, og rådelagre er byttet. Ikke gjort så mye med den siden jeg fikk den, og har vel egentlig ikke så store planer heller, annet enn kanskje soft-close. Og å ta litt flere bilder av bilen Marius2002, Ampera, StigJ og 8 andre reagerte på dette 11
Dusy Skrevet September 23 Skrevet September 23 13 minutes ago, gregus said: Er det noen som vet om vinterlagringsplass i nærheten av Oslo? Gjerne på vestsiden, men åpen for å kjøre et stykke hvis nødvendig. Pluss om det er mulig å dra innom i løpet av vinteren og om det er mulig å vedlikeholdslade batteriet. Det er denne bilen som helst skulle hatt en plass for vinteren: Hatt den siden i fjor sommer, men somlet litt med å oppdatere tråden.. Er en 2008 modell, gått ca 65 000 km nå. Den er Jerez-sort med Bamboo Novillo interiør. Virker å være i veldig god stand, og rådelagre er byttet. Ikke gjort så mye med den siden jeg fikk den, og har vel egentlig ikke så store planer heller, annet enn kanskje soft-close. Og å ta litt flere bilder av bilen Send meg en PM Lagrer bilen min i Enebakk. gregus reagerte på dette 1
papertiger Skrevet September 23 Skrevet September 23 Gratulerer med M3. E93 må da være den perfekte cruiser - NA V8 og taket nede Ron Jeremy, gregus og sveigis reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå