aalgaard Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 (endret) Har da handla meg ny "bruksbil". Er altså en E34 535. M5 skinn interiør. Ac schnitzer eksos Osv. Planen med denne er først pg fremst å ta den lille rusta som er, og fikse div småfeil. Har lekt litt med tanken om å bygge om til m5. Men får se hva det blir til. Mer bilder og info kommer Endret August 10, 2016 av aalgaard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Så hel og pen ut, du får ta noen bilder av interiøret også! Er det manuell, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Dette tror jeg med 99% er gamle bilen til en kamerat av meg.Hvertfall hvis det er automat. Uansett gratulerer med e34. Koslige biler som er knakende trivelige å kjøre:). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 27, 2015 Share Skrevet Oktober 27, 2015 Gratulerer med fet E34 Hvilken årsmodell er dette? '88? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Så hel og pen ut, du får ta noen bilder av interiøret også! Er det manuell, eller? Takk skal se om jeg får tatt noen flere bilder idag. Er nok automat desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Dette tror jeg med 99% er gamle bilen til en kamerat av meg.Hvertfall hvis det er automat. Uansett gratulerer med e34. Koslige biler som er knakende trivelige å kjøre:). kan godt være det stemmer, er automat ja takk for det, veldig god å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Gratulerer med fet E34 Hvilken årsmodell er dette? '88? Takk er en 1990 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paugen92 Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 Kjekt å se at det kom en til 535 til ålgård kjøpte den på jørpeland eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 Kjøpte den av en på Ålgård Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 GRatulerer med ny bruksbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 GRatulerer med ny bruksbil! Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 Får vel slenge ut noen flere bilder Skulle nok fått tak i et annet ratt Det var det jeg hadde av bilder nå, men skal se om jeg får ordna noen flere idag. BimmerAnders reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 6, 2015 Share Skrevet November 6, 2015 (endret) Dette tror jeg med 99% er gamle bilen til en kamerat av meg.Hvertfall hvis det er automat. Uansett gratulerer med e34. Koslige biler som er knakende trivelige å kjøre:). Stemmer. Er denne jeg kjøpte av Øistein Endret November 6, 2015 av rolfi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 Stemmer. Er denne jeg kjøpte av Øistein Det var det jeg trodde . Men er ikke denne grei da mtp rust osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 7, 2015 Share Skrevet November 7, 2015 (endret) Flott bil, jeg liker E34 i hvitt Ta godt vare på denne, gikk mange år her nede på Sørlandet og jeg husker jeg hadde veldig lyst på denne da den gikk her. Dropp å bygg om til M5, en strøken og original 535I er kulere enn en ombygget uoriginal M5 Bygg heller om til manuell kasse Det var det jeg trodde . Men er ikke denne grei da mtp rust osv? Jan Erik hadde også denne for mange år siden, husker den sto mye på Songe men vet ikke hvem som eide den da Endret November 7, 2015 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå