Gå til innhold

86 325i M-Tech1 - 86 320i "mint" - felgprosjekter


Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

19 timer siden, Frode D skrev:

Du står på Jørgen :)

Når håper du å ha den ferdig lakkert?

 

Prøver etter beste evne :)

Nei har ikke turt å tenkt så langt enda. Tar en ting om gangen, men det ser ut som om ting begynner å falle på plass nå, faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Har ikke skjedd stort siden midten av april dessverre. Venter på noen karosserideler, han som hjelper meg med rustsveisinga havna på sykehus og måtte gjennomføre 2 ryggoperasjoner, som naturligvis må bli bra før han kan ta i et tak igjen. Friturene har bestått av kurs ifb med oppgradering av maskinistsertifikatet mitt, samt huslige gjøremål. Dessverre, på mange måter, men også greit å få ferdig andre ting. 

Har ikke så mye bilder, faktisk ingen nye, siden sist, som evt viser fremgang. Men, har fått dratt hjem bilen rett før jeg reiste på sjøen nå, så når jeg kommer hjem skal jeg hive ut ledningsnettet i bilen, ta ut dash, og ellers gjøre klart mere småtterier som står igjen, utenom rustarbeidet. Ellers er alt av rustarbeid som er gjort blitt tinnet, samt fått gjort ren store deler av bilen under, og hatt på et lag med Würth sin tynntectyl som et grunnlag for mere egnet stoff under der. 

Har begynt å kjøpt inn en del nye deler, slik at man slipper å ta alt i en smell når den en vakker dag er klar for montering igjen. 

 

Kan også forøvrig legge til at karosseriet var MYYYE dårligere enn det jeg først trodde var dårlig. Det er også litt av grunnen til at det går treigt. Har handla meg sveiseapparat, slik at jeg slipper å låne dette. Men, mangler egentlig litt småsnacks av utstyr for å gjøre meg hjulpet på de siste utfordringene. 

Har også skaffet flett nytt sort gulvteppe, og da også den lille biten mot baksetet. 

 



Så sånn er ståva, for den som måtte lure på det:) 

Jørgen

 

Endret av Jørgen Lie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1.6.2016 at 20.02, Jørgen Lie skrev:

 

Kan også forøvrig legge til at karosseriet var MYYYE dårligere enn det jeg først trodde var dårlig.
 

Tror ikke du finner en e30 i Norge som er rustfri:) Finner mye om en begynner å grave:D

Men hold motet oppe og jobb igjennom systematisk så blir det meget bra til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...