BimmerFan! Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Sliter med at bilen min har en del vindstøy i hastigheter høyere enn 80 km/t. Under 80 km/t er det ganske stille og behagelig. Er det flere som opplever det med sin F10/F11 og hva kan grunnen være? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Har du takboks? Har vært bort i at ene låsen til panseret ikke låser helt. Sjekka det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 Bilen har ikke takboks, og låsen til panseret låser som den skal irriterende at en slik bil skal ha vindstøy i så stor grad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Kan ikke si å ha merket noe vindstøy i min f10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Har ikke merka noe vindstøy her heller, dekk støy ifra runflat hjul derimot kan man høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Ikke vindstøy i min heller. Nesten søvndyssende stille når piggfridekkene kom på nå. Men du sliter vel litt med andre ulyder også, kan det være en dør som ikke er riktig justert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Takker for svar folkens! Ja jeg sliter med litt andre ulyder rundt om kring også. Det kommer vindstøy fra begge siderutene foran, da må i såfall begge dørene være feiljustert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Vet du om bilen din kan ha vært kollisjons skadet eller utsatt for noe som har krevet en større reprasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Så vidt jeg vet så er den ikke kollisjonskadet, bilen er også en BMW premium selection bil. Det var en som klarte å rygge i høyre bakdøren på bilen, noe som resulterte i at døren måtte skiftes. Vindstøyen var der før skaden skjedde. Har veldig lyst til å prøve en annen F10 for å sammenligne den med min. Har ikke vært helt fornøyd med bilen min og angrer litt på at jeg ikke tok steget opp til 7-serien eller en F10 med R6 diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå