Gå til innhold

Min E46 facelift touring 320D

Share

Anbefalte innlegg

On 24.2.2016 at 0.20, Rizna skrev:

Har du link til AE du bestilte fra ebay :)?

Og var det vanskelig og bytte dynamo på bilen, var det trangt nedi der

Kan ikke huske at jeg hadde nevnt noe om at jeg bestilte AE fra ebay? Men bestilte meg faktisk nye AE ringer fra ebay på mandagen som kom igår faktisk: http://www.ebay.com/itm/231790231099?_trksid=p2057872.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lyste faktisk så bra at jeg kunne bruke de som kjørelys!

Angående dynamoen så var det litt trangt, men går greit så lenge du tar av deksler og viften :-) Tok rundt 20 min fra start til slutt så er ikke noe problem viss du vet hva du holder på med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Marius Krokdal skrev:

Kan ikke huske at jeg hadde nevnt noe om at jeg bestilte AE fra ebay? Men bestilte meg faktisk nye AE ringer fra ebay på mandagen som kom igår faktisk: http://www.ebay.com/itm/231790231099?_trksid=p2057872.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lyste faktisk så bra at jeg kunne bruke de som kjørelys!

Angående dynamoen så var det litt trangt, men går greit så lenge du tar av deksler og viften :-) Tok rundt 20 min fra start til slutt så er ikke noe problem viss du vet hva du holder på med!

Ja vet hva jeg holder på med :), har nylig kjøpt E46 320D 2000 Touring, men står ikke at de passer 320 e46? men det skal vel funke. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da er original frontfanger uten tåke lys montert! Ble ikke så verst... Fangeren er foreløbig hobbylakkert, men blir sendt inn til lakkverksted om en måned :-)

Har også ny høyre framskjerm og lister under lykter som er lakkert på verksted.

12842601_1656398521287705_1414456911_o.jpg

Endret av Marius Krokdal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gabz skrev:

Ble tøft det! Men personlig synes jeg du burde fjerne tauekroken, det hører til på japsebiler :P

Kroken blir fjernet så fort jeg får lakkert dekslet som skal være der!

Har noe snacks liggende nå som blir montert fortløpende som er bl.a original xenon lykter, Msport pedaler, nye stoffmatter og Mspeil! Lurer litt på om jeg skal ha speilene svarte eller titansilver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...