Hessel Skrevet November 4, 2015 Skrevet November 4, 2015 (endret) Ødelegger film garanti Endret Desember 7, 2015 av Hessel
lagunilla Skrevet November 4, 2015 Skrevet November 4, 2015 Syns ikke du skal klage hvis du har film på rutene.
Reef89 Skrevet November 4, 2015 Skrevet November 4, 2015 Man kan også fikse varmetråder. Det finnes kit for slikt. GoOgLe. quandt1960 reagerte på dette 1
Hessel Skrevet November 4, 2015 Forfatter Skrevet November 4, 2015 Filmen er jo ikke noe jeg har gjort I gårdsplassen med biltema produkter! Er gjort hos en som lever av det .. Derfor jeg jeg lurte.
ogee1 Skrevet November 4, 2015 Skrevet November 4, 2015 Strengt tatt er det vel butikken som må bevise at du har brukt bilen på feil måte hvis de skal nekte å utbedre feil som vanligvis er dekket av garanti. Sjekk med NAF-advokaten hvis du er medlem der eller Forbrukerrådet. Hvis du er sikker på at det ikke er han som monterte filmen som har skylda, selvsagt.
stig. Skrevet November 5, 2015 Skrevet November 5, 2015 Det der er svada , fanken heller, jeg har da hatt utallige biler med sota bakruter, å faktisk der har det alltid fungert med varmetråder etc etc, så hvis de påstår at filmen er skyld i at trådene er ødelagt da. jeg hadde vert villig til og kverulere mye bare på reint faenskap,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå